تیتر امروز

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.
رئیس شورای اسلامی شهر بندرعباس:

فقر مکان‌های ورزشی بانوان در شهر بندرعباس بیشتر به چشم می‌آید

رئیس شورای اسلامی شهر بندرعباس گفت: در سال‌های اخیر فضا‌های ورزشی ایجاد شده تنها مختص آقایان بوده و فقر مکان‌های ورزشی در بخش بانوان در شهر بندرعباس بیشتر به چشم می‌آید.

کد خبر: ۵۸۶۱۰
۱۳:۰۵ - ۲۸ فروردين ۱۳۹۹

فقر مکان‌های ورزشی بانوان در شهر بندرعباس بیشتر به چشم می‌آید

دیدارنیوز ـ فاطمه جراره در یکصد و هفتاد و یکمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر بندرعباس و اولین جلسه در سالجاری با اشاره به نامگذاری سال ۹۹ بنام جهش تولید بیان داشت: در عمل به منویات مقام معظم رهبری در خصوص نامگذاری سال ۹۹ با عنوان جهش تولید، شهرداری باید برای رونق و توسعه اقتصادی با همراهی و همکاری دیگر دستگاه‌های اجرایی برای تحقق شعار سال تدابیری اتخاذ کند.

 

جراره با اشاره به دستور کار جلسه، بررسی لایحه بودجه سال ۹۹ شهرداری، به موضوع بررسی ایجاد سالن‌های ورزشی بانوان در بودجه سال ۹۹ شهرداری اشاره و خاطرنشان کرد: در سال‌های گذشته ۳ پارک بانوان در مناطق سه گانه شهرداری ایجاد شده است که با توجه به گرمای طاقت فرسای تابستان، بانوان نیمی از ساعات روز را نمی‌توانند از این پارک‌ها استفاده کنند. پس باید سالن‌های ورزشی مختص بانوان در شهر بندرعباس دایر و فعال شود.

 

رئیس شورای اسلامی شهر بندرعباس گفت: در سال‌های اخیر فضا‌های ورزشی ایجاد شده تنها مختص آقایان بوده و فقر مکان‌های ورزشی در بخش بانوان در شهر بندرعباس بیشتر به چشم می‌آید و احداث ۳ سالن ورزشی مختص بانوان با توجه به زمین‌های چمنی که در سال‌های اخیر به آقایان در هر محله اختصاص داده شده است، هرچندقدم کوچکی است، بلکه در زمینه ورزش برای بانوان این شهر که حدود ۵۰ درصد از جمعیت شهر را به خود اختصاص می‌دهند این کار اندکی است.

 

جراره بیان داشت: بسیج و سپاه سوله‌ها و سالن‌های ورزشی مختلفی در سطح شهر دارند که این ظرفیت را در اختیار شهرداری قرار داده‌اند تا شهرداری با تجهیز این مکان‌ها بتواند خدمات بهتر و بیشتری به شهروندان ارائه کند.

 

وی گفت: امید است با برنامه ریزی و همکاری شهرداری و دیگر دستگاه‌های اجرایی شاهد ایجاد سالن‌های اختصاصی بانوان در شهر بندرعباس باشیم.

منبع: مهر
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی