تیتر امروز

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.
اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...
فرمانده انتظامی هرمزگان خبر داد:

کشف بیش از ۱۴۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق و دستگیری ۱۱ قاچاقچی در هرمزگان

فرمانده انتظامی استان هرمزگان از کشف ۱۴۱ هزار لیتر سوخت و فرآورده‌های نفتی قاچاق در هفته گذشته در استان خبر داد.

کد خبر: ۵۸۵۸۵
۱۱:۱۸ - ۲۸ فروردين ۱۳۹۹

کشف بیش از ۱۴۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق و دستگیری ۱۱ قاچاقچی در هرمزگان

دیدارنیوز ـ سردار غلامرضا جعفری گفت: ماموران انتظامی استان در راستای مقابله با قاچاق فرآورد‌های نفتی و با هدف جلوگیری از خروج سرمایه ملی از کشور، با انجام اقدامات اطلاعاتی و تلاش شبانه روزی و کنترل کلیه محور‌های فرعی و اصلی استان در هفته گذشته موفق شدند تعداد ۱۱ دستگاه خودرو سبک و سنگین حامل و فعال در قاچاق سوخت را شناسایی و توقیف کنند.

 

وی افزود: مامورین در بازرسی از خودرو‌ها و در محل دپو سوخت جمعا ۱۴۱ هزارو ۵۲۰ لیتر گازوییل قاچاق کشف و در این رابطه ۱۱ نفر از عاملان قاچاق سوخت را دستگیر کردند.

 

این مقام ارشد انتظامی استان خاطرنشان کرد: قاچاقچیان قصد انتقال سوخت در فرصت مناسب به دریا و از آن طریق به کشور‌های حاشیه خلیج فارس داشتند که با هوشیاری و سرعت عمل پلیس شناسایی دستگیر و در انتقال این سرمایه ملی ناکام شدند.

 

سردار جعفری ارزش ریالی سوخت‌های قاچاق کشف شده را ۹ میلیارد و ۷۴۰ میلیون ریال عنوان کرده و افزود: در مدت یاد شده ۲۷ فقره پرونده قضائی در بحث قاچاق سوخت تشکیل و متهمان جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

 

فرمانده انتظامی استان هرمزگان با تاکید بر اینکه قاچاق برای استان و کشور تهدید امنیتی و اقتصادی بزرگی است، اظهار کرد: ضروری است سایر ادارات و دستگاه‌های مرتبط و مسئول با این پدیده شوم و خلاف شرع که منطبق بر خواست دشمن بوده و موجب هدر رفت سرمایه ملی می‌گردد، با انجام بهنگام و صحیح وظایف مربوطه به خوبی ایفای نقش کنند.

منبع: مهر
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی