تیتر امروز

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.
اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...
صبح امروز؛

تصادف ۱۲ خودرو در جاده منجیل به رودبار/ ۴ نفر کشته شدند

در تصادف مرگبار ۱۲ خودرو در جاده منجیل به رودبار ۴ نفر جان خود را از دست داده و دو نفر مصدوم شدند.

کد خبر: ۵۸۵۸۰
۱۱:۰۵ - ۲۸ فروردين ۱۳۹۹

تصادف ۱۲ خودرو در جاده منجیل به رودبار/ ۴ نفر کشته شدند

دیدارنیوز ـ ساعت ۵:۳۰ دقیقه صبح امروز (پنجشنبه) در یک تصادف مرگبار در جاده منجیل به رودبار ۱۲ خودرو با هم برخورد کردند که متأسفانه در این حادثه با توجه به شدت تصادف ۴ نفر جان باخته و دو نفر نیز مصدوم شدند.

 

رئیس اورژانس گیلان در این باره اظهار کرد: بعد از اطلاع از وقوع تصادف در جاده منجیل به رودبار تیم‌های فوریت پزشکی به محل حادثه اعزام شدند.

 

پیمان اسدی با بیان اینکه متأسفانه در این حادثه ۴ نفر از سرنشینان خودرو‌ها به دلیل شدت جراحات وارده جان خود را از دست دادند، گفت: دو نفر نیز در این حادثه مصدوم شدند که تکنسین‌های اورژانس اقدامات پیش بیمارستانی را انجام دادند.

 

وی با اشاره به مداوای یک مصدوم در محل حادثه، ادامه داد: مصدوم دیگر برای درمان و دریافت خدمات بیشتر به بیمارستان ۳۱ خرداد منجیل منتقل شد.

 

علت حادثه در دست بررسی است

فرمانده پاسگاه پلیس راه جمال آباد لوشان نیز در باره این حادثه اظهار کرد: ساعت ۶ امروز در اثر برخورد یک تریلی با ۱۱ خودروی سواری در دوراهی تونل منجیل به رودبار سه سرنشین سواری دنا و یک سرنشین پراید در دم جان باختند.

 

سرهنگ شهرام شهیدی افزود: تریلی با سرعت غیرمجاز از لوشان به رودبار حرکت می‌کرد که با خودرو‌های در ترافیک مانده برخورد کرد.

 

وی گفت: علت این حادثه رانندگی در حال بررسی است.

منبع: مهر
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی