تیتر امروز

حمله ایران به اسرائیل/ انهدام سه ریز پرنده در آسمان اصفهان/ آژانس: آسیبی به سایت‌های هسته‌ای وارد نشد
انتقام پس از حمله تروریستی به کنسولگری (این گزارش بروزرسانی می‌شود)

حمله ایران به اسرائیل/ انهدام سه ریز پرنده در آسمان اصفهان/ آژانس: آسیبی به سایت‌های هسته‌ای وارد نشد

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.
معاون فرهنگ و ارشاد اسلامی استان:

آموزشگاه‌های آزاد هنری خراسان جنوبی با رعایت ضوابط کار خود را آغاز می‌کنند

معاون امور هنری و سینمایی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی از امکان شروع مجدد فعالیت آموزشگاه‌های آزاد هنری در چارچوب شرایط اعلام شده از سوی دفتر برنامه‌ریزی و آموزش‌های هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی خبر داد.

کد خبر: ۵۸۵۷۷
۱۰:۵۹ - ۲۸ فروردين ۱۳۹۹

آموزشگاه‌های آزاد هنری خراسان جنوبی با رعایت ضوابط کار خود را آغاز می‌کنند

دیدارنیوز ـ سید علی زمزم، چهارشنبه شب ۲۷ فروردین در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با توجه به بهبود شرایط عمومی ناشی از شیوع ویروس کرونا و نیز تصمیم ستاد ملی مقابله با آن تصمیم بر شروع به کار فعالیت‌های صنفی با ریسک کمتر و با رعایت طرح فاصله‌گذاری اجتماعی گرفته شد.

 

وی بیان کرد: آموزشگاه‌های آزاد هنری تنها در صورت رعایت پروتکل‌های اعلام شده می‌توانند به فعالیت خود ادامه دهند.

 

معاون امور هنری و سینمایی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی ادامه داد: اطلاعات واحد آموزشگاهی در سامانه وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی باید ثبت و کد رهگیری دریافت شود.

 

زمزم اظهار کرد: لازم است پروتکل‌های بهداشتی ستاد ملی مقابله با ویروس کرونا در موضوع بهداشت محیط و ضدعفونی مداوم تجهیزات و مکان مورد استفاده توسط آموزشگاه‌های آزاد هنری به دقت رعایت شود.

 

وی با بیان اینکه برگزاری کلاس‌های تک نفره (استاد – شاگرد) با رعایت پروتکل‌های بهداشتی بلامانع است، تصریح کرد: برگزاری کلاس‌های آموزشی جمعی تا اطلاع ثانوی ممنوع است.

 

معاون امور هنری و سینمایی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی اظهار کرد: به منظور رعایت طرح فاصله‌گذاری اجتماعی، آموزشگاه‌ها مکلفند از تجمع و حضور همراهان هنرجو در داخل آموزشگاه جلوگیری کنند.

 

زمزم ادامه داد: به منظور تداوم فعالیت‌های آموزشی، استفاده از امکانات فضای مجازی در صورتی مجاز است که با نظارت و برنامه‌ریزی آموزشگاه‌های آزاد هنری انجام شود و ثانیاً ارائه آموزش با استفاده از نرم افزار‌های داخلی (همانند نرم افزار‌های مورد استفاده توسط دانشگاه‌ها و آموزش و پرورش برای ارائه آموزش مجازی) انجام گیرد، به طوری که نظارت و پاسخگویی آموزشگاه آزاد هنری امکان‌پذیر باشد.

 

وی بیان کرد: آموزش هنری به صورت حضوری و نیز در بستر مجازی صرفاً با رضایت هنرجو و خانواده امکان پذیر است و اجباری نخواهد بود.

 

معاون امور هنری و سینمایی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: هزینه استفاده از کلاس‌های آموزش هنری مجازی ۲۰ درصد کمتر از کلاس‌های حضور خواهد بود.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی