تیتر امروز

هشدار به اسرائیل/ بریتانیا: تشدید تنش به نفع هیچ‌کس نیست/ لغو پروازهای لوفت هانزا به تل‌آویو
انتقام ایران از اسرائیل پس از حمله تروریستی (این گزارش بروزرسانی می‌شود)

هشدار به اسرائیل/ بریتانیا: تشدید تنش به نفع هیچ‌کس نیست/ لغو پروازهای لوفت هانزا به تل‌آویو

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.
استاندار:

منافع تکمیل راه آهن گیلان فراملی است

استاندار گیلان گفت: اتمام راه آهن گیلان نه تنها منافع استانی و کشوری دارد، بلکه حتی از منافع فراملی نیز برخودار است.

کد خبر: ۵۸۴۸۸
۱۳:۵۸ - ۲۷ فروردين ۱۳۹۹

منافع تکمیل راه آهن گیلان فراملی است

دیدارنیوز ـ ارسلان زارع امروز در بازدید از پروژه راه آهن رشت –کاسپین- انزلی گفت: این پروژه از پروژه‌های مهم ملی است که می‌تواند تاثیرات چشمگیری در حوزه صادرات واردات و حمل بار نه تنها برای ایران بلکه سایر کشور‌های داشته باشد.
 
 وی با اشاره به تاثیر تکمیل راه‌آهن در معاملات تجاری اوراسیا افزود: دولت اهتمام ویژه دارد تا اجرای این پروژه تا پایان دولت انجام شود.
 
زارع با بیان اینکه قطعه شِش این پروژه بیش از ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد، که امیدواریم تا پایان تابستان در بخش زیرساخت به پایان برسد و از آذرماه سال جاری برای روسازی اقدامات لازم انجام شود، ادامه داد: منافع ساخت این راه آهن فقط مختص گیلان و یا در سطح کشور نیست بلکه منافع فرا ملی دارد.
 
وی تصریح کرد: اگرچه در حال حاضر پیشرفت فیزیکی این پروژه مطلوب است، اما ما قانع نیستیم و انتظار داریم تحرک بیشتری صورت بگیرد.
 
استاندار گیلان با بیان اینکه برای تامین مالی پروژه این پروژه دولت و رئیس سازمان برنامه و بودجه حمایت ویژه‌ای داشتند، خاطرنشان کرد: علاوه بر هفتاد میلیارد تومانی که در نوبت قبل به این بخش استان تخصیص یافته بود، طی روز‌های گذشته رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور ۵۰ میلیارد تومان دیگر به این قطعه اختصاص داد.
 
وی همچنین از تخصیص بودجه ۲۰ میلیارد تومانی برای راه آهن انزلی -آستارا و نیز ۲۰ میلیارد تومان دیگر برای قطعه باقی مانده از آزادره رشت – قزوین خبر داد.
 
زارع، خطاب به پیمانکاران قطعه ۶ و ۷ این پروژه گفت: لازم است نسبت به اجرای تعهدات خود در برنامه ریزی دقیق اقدام کنید تا این پروژه به عنوان مطالبات دولت و مردم در زمان مناسب تحویل شود.
منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی