تیتر امروز

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.
یک مسئول خبر داد:

وجود ۶۷ بیمار مبتلا به هموفیلی در خراسان شمالی

مسئول بیماران خاص دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی گفت: ۶۷ بیمار هموفیلی در این استان از خدمات دانشگاه علوم پزشکی بهره مند می‌شوند.

کد خبر: ۵۸۴۷۸
۱۳:۴۳ - ۲۷ فروردين ۱۳۹۹
دیدارنیوز ـ مهری فرشاد اظهارکرد: هموفیلی نوعی بیماری خونریزی دهنده ارثی است که وابسته به جنس بوده و در مردان شیوع بیشتری دارد.
 
به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی، وی اظهارکرد: شایع‌ترین مفصل خونریزی دهنده در این بیماران مفصل زانو است و با توجه به اینکه در این بیماری خون به طور طبیعی لخته نمی‌شود، خونریزی‌های عمقی درون بدن تا حدی نگران کننده است.
 
فرشاد عنوان کرد: بیماران هموفیلی کمبود فاکتور‌های انعقادی ناشی از بیماری را با دریافت فاکتور‌های انعقادی به شکل رایگان از بیمارستان امام رضا (ع) جبران می‌کنند.
 
وی توضیح داد: به افراد مبتلا به این بیماری با وجود نیاز به تزریق خون و فرآورده‌های خونی، خدمات به شکل رایگان ارائه می‌شود.
 
این مقام مسئول همچنین از ارائه خدمات بستری و فیزیوتراپی رایگان این بیماران خبر داد و خاطرنشان کرد: اگر فردی نیاز به تعویض مفصل داشته باشد، می‌تواند از خدمات تعویض مفصل رایگان بهره‌مند شود.
 
فرشاد از ارائه خدمات دندانپزشکی ویژه بیماران هموفیلی در بیمارستان امام رضا (ع) بجنورد خبر داد و گفت: بیماران خاص می‌توانند از خدمات دندانپزشکی با یونیت ویژه در این بیمارستان استفاده کنند.
 
 وی اظهارکرد: گاز‌های استریل بند آورنده خون نیز در اختیار این بیماران قرار گرفته تا در شرایط نیاز بتوانند از آن استفاده کنند.
منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی