تیتر امروز

اکبر حسنی: بانک‌ها برای تسهیلات تولید هزار بهانه می‌تراشند/ می‌توانستم با پولم دلار بخرم
بررسی موانع تولید در گفت‌وگو با مدیر عامل آریا چوب نفیس آفرینش+ویدیو

اکبر حسنی: بانک‌ها برای تسهیلات تولید هزار بهانه می‌تراشند/ می‌توانستم با پولم دلار بخرم

موانع، مشکلات و کارشکنی‌های مسیر تولید از ثبت درخواست و اخذ پروانه تا وارد کردن سخت افزار و موضوع ترخیص آن در گمرکات ایران در گفت‌وگوی دیدار با یک کارآفرین.
گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف
چه کسی رئیس مجلس دوازدهم خواهد شد؟ دیدار گزارش می‌دهد:

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف

محمدباقر قالیباف گرچه نفر اول انتخابات مجلس دوازدهم از تهران نشد، اما همچنان انتظار دارد که در مقام شیخ مکلای جریان اصولگرا، در جایگاه خود ابقا شود، گزینه‌های دیگری نیز برای ریاست بر مجلس مطرح...
آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار
دیدار نخستین برنامه از "پریسکوپ" را منتشر می‌کند

آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار

با توجه به طیف گسترده علاقه مندی‌ها در دهه‌های اخیر در زمینه‌های شغلی و به طبع سردرگمی و عدم آگاهی نسل نوجوان و جوان (نسل Z) نسبت به آینده، بازار کار، میزان درآمد، جایگاه شغلی و اجتماعی هر حرفه...
مدیر کل بنیاد مسکن استان اردبیل خبر داد:

احداث ۲۴۰۰ واحد مسکن در مناطق زلزله زده کرمانشاه

مدیر کل بنیاد مسکن استان اردبیل گفت: اردبیل به عنوان استان معین در ساخت مسکن برای زلزله‌زدگان کرمانشاه نسبت به ساخت ۲ هزار و ۴۰۰ واحد مسکن اقدام کرده است.

کد خبر: ۵۸۴۳۱
۱۱:۲۶ - ۲۷ فروردين ۱۳۹۹

احداث ۲۴۰۰ واحد مسکن در مناطق زلزله زده کرمانشاه

دیدارنیوز ـ فرهاد سبحانی ۲۷ فروردین در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان اردبیل در قالب ستاد‌های معین بازسازی در مناطق سانحه دیده از مخاطرات طبیعی همچون زلزله و سیل در سطح استان‌های کشور حضوری موثر داشت.
 
وی خاطرنشان کرد: بازسازی مناطق زلزله زده در استان کرمانشاه به تعداد ۲ هزار و ۴۰۰ واحد و ایجاد یک هزار و ۱۰۰ واحد مسکونی در منطقه سیل‌زده معمولان از این اقدامات است.
 
مدیر کل بنیاد مسکن استان اردبیل بیان کرد: از این یک هزار و ۱۰۰ واحد ۲۵۰ واحد در شهر معمولان و ۸۳۵ واحد هم در مناطق سیل زده روستایی استان لرستان، توسط ستاد معین بازسازی بنیاد احداث و تحویل خانواده‌های آسیب دیده در این مناطق شد.
 
سبحانی با تقدیراز تلاش جهادگونه بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در ستاد‌های معین بازسازی مناطق سانحه دیده، گفت: همکاران بنیاد مسکن در شرایط خاص و به دور از خانواده به صورت شبانه‌روزی فعالیت کردند که در این بین دو تن از همکاران بنیاد مسکن استان اردبیل نیز در جریان بازسازی مناطق سیل زده استان لرستان در سال گذشته جان خودشان را از دست دادند.
 
وی یکی از اهداف تاسیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی را کمک به خانه‌سازی برای محرومان و تامین مسکن نیازمندان و اقشار کم درآمد و بی‌بضاعت جامعه اعلام کرد و افزود: این نهاد مقدس در طی بیش از چهار دهه فعالیت عمرانی و ساخت مسکن، توانسته است نزدیک به ۳ هزار و ۳۰۰ واحد مسکونی را از محل حساب ۱۰۰ حضرت امام (ره) و منابع داخلی احداث و در اختیار خانواده‌های مستضعف و فاقد مسکن قرار دهد.
 
مدیر کل بنیاد مسکن استان اردبیل به طرح اقدام ملی مسکن و اقدامات بنیاد مسکن در این راستا اشاره و تصریح کرد: در ۱۰ شهر استان اردبیل با ظرفیت ساخت تعداد ۹۷۴ واحد مسکونی در قالب طرح اقدام ملی مسکن تمهیداتی اندیشیده شده و به همین تعداد نیز متقاضی در سامانه طرح اقدام ملی ثبت نام اولیه را انجام داده‌اند.
 
سبحانی ادامه داد: ۶۳۳ نفر از افراد ثبت نام کننده در این سامانه دارای "فرم ج" سبز هستند که براساس اولویت‌بندی اعلام شده توسط دفتر مرکزی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی نسبت به بارگذاری مدارک خود اقدام کردند که از این میان تعدادی موفق به بارگذاری مدارک خود در این سامانه نشده‌اند.
 
وی بیان کرد: مقرر شده است تا فرصت مجددی به این افراد داده شود تا این متقاضیان نیز بتوانند نسبت به بارگذاری مدارک مربوطه خود مبادرت کنند.
 
مدیر کل بنیاد مسکن استان اردبیل فعالیت انجمن خیرین مسکن‌ساز استان اردبیل را نیز یادآور شد و گفت: این نهاد از موسسات مردم نهاد و عام‌المنفعه در سطح استان است که با هدف تامین مسکن نیازمندان با رویکرد بهره‌مندی از ظرفیت بی‌بدیل خیرین و با حمایت بنیاد مسکن استان و هم‌افزایی سایر نهاد‌ها و دستگاه‌های اجرایی استان، توانسته است اقدامات مناسبی از بدو تاسیس و راه‌اندازی آن انجام دهد.
 
سبحانی اظهار کرد: با مشارکت خیرین علاوه بر احداث، تکمیل و تحویل تعداد ۲۶۰ واحد مسکونی به متقاضیان واجد شرایط، در حال حاضر نیز اجرا و ساخت تعداد ۳۳۳ واحد مسکونی را در سطح استان در دستور کار خود قرار داده است.
 
منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی