تیتر امروز

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.
اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...
کارشناس هواشناسی سیستان و بلوچستان:

باد با سرعت ۸۶ کیلومتر بر ساعت زابل را درنوردید

سرپرست شبکه پایش هواشناسی سیستان و بلوچستان گفت: حداکثر سرعت وزش باد در زابل در شبانه روز گذشته به ۸۶ کیلومتر بر ساعت رسید.

کد خبر: ۵۸۴۰۸
۱۰:۰۳ - ۲۷ فروردين ۱۳۹۹

باد با سرعت ۸۶ کیلومتر بر ساعت زابل را درنوردید

دیدارنیوز ـ محسن بستانی اظهار داشت: همانطور که انتظار می‌رفت دیروز وزش باد‌های شمالی در پنج شهرستان شمال استان آغاز شد و دمای هوای زابل را بیش از ۵ درجه سلسیوس کاهش داد.
 
وی افزود: وزش این باد شدید غیر از برخی نقاط مستعد خیزش گردوخاک در شمال استان، تأثیری در کاهش دید و کیفیت هوا در زابل نداشت.
 
سرپرست شبکه پایش هواشناسی سیستان و بلوچستان در پاسخ به اینکه آیا آبگیری بخش کوچک تالاب هامون در نبود گردوخاک روز گذشته تأثیر داشته است، گفت: با عنایت به اینکه در سال گذشته ۲۴ روز بیشینه سرعت وزش باد در این شهر به ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت و بیشتر از آن رسیده است. سرعت وزش باد ۲۴ ساعت گذشته برای شمال استان قابل توجه نبود.
 
بستانی ادامه داد: به طور کلی آبگیری تالاب هامون در مقوله کاهش خیزش گردوخاک مؤثر است، اما این تأثیر زمانی چشمگیر می‌شود که این آبگیری پایدار باشد و تمام چشمه‌های تولید گردوغبار موجود در تالاب را پوشش دهد.
 
وی ادامه داد: بر اساس خروجی نقشه‌های پیش یابی و مدل‌های جوی روز پنج شنبه نیز در نوار غربی و جمعه تا شنبه در نواحی جنوبی وزش باد متوسط تا به نسبت شدید پیش بینی می‌شود.
 
سرپرست شبکه پایش هواشناسی سیستان و بلوچستان در باره فعالیت سامانه بارشی نیز گفت: سامانه بارشی همچنان در استان فعال است و انتظار می‌رود روز پنج شنبه فعالیت آن به اوج خود برسد.
منبع: مهر
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی