تیتر امروز

تصاویر ماهواره‌ای از آسیب حمله ایران به پایگاه اسرائیلی/ انتقاد سازمان ملل از کشتار جدید تل‌آویو
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق (بروزرسانی می‌شود)

تصاویر ماهواره‌ای از آسیب حمله ایران به پایگاه اسرائیلی/ انتقاد سازمان ملل از کشتار جدید تل‌آویو

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
شاخه‌های زیتون از میان زبانه‌های آتش
یادداشت اختصاصی دیدار؛ چالش ایران و اسرائیل از زاویه‌ای دیگر

شاخه‌های زیتون از میان زبانه‌های آتش

برخی حقایق، معادلات، ملاحظات، مراودات و هماهنگی‌های خاص بین‌المللی در میانه‌های آتش بین ایران و اسرائیل، جان مایه یادداشت اسفندیار عبداللهی است که آینده روابط ایران با آمریکا و اسرائیل را تصویر...
اسپانیا، رفت و برگشت در دویست و پنجاه صفحه

اسپانیا، رفت و برگشت در دویست و پنجاه صفحه

ارزاقی، رمان‌نویسی است که از ابتدا درد و دغدغه مهاجرت داشته و در تک‌تک آثارش این دغدغه‌مندی ملموس است؛آنچه می‌خوانید توضیحی است که حامد شجاعی بر سفرنامه این نویسنده نوشته است.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان رضوی خبر داد:

اعزام سگ‌های زنده‌یاب برای جست‌وجوی نوجوان مفقودشده در سیلاب خواف

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان رضوی از اعزام سگ‌های زنده‌یاب به همراه مربیان‌آموزش دیده به شهرستان خواف برای جست‌وجوی نوجوان ۱۳ ساله مفقودی در سیل این شهرستان خبر داد.

کد خبر: ۵۸۳۲۷
۱۲:۴۹ - ۲۶ فروردين ۱۳۹۹

اعزام سگ‌های زنده‌یاب برای جست‌وجوی نوجوان مفقودشده در سیلاب خواف

دیدارنیوز ـ مجتبی احمدی در خصوص آخرین وضعیت نوجوان مفقودی در سیلاب شهرستان خواف اظهار کرد: عملیات تجسس در پی سیلاب از شامگاه یکشنبه آغاز و روز دوشنبه نیز از صبح تا شب تداوم داشته است. از ابتدای صبح امروز نیز نیرو‌های تیم آنست شامل دو قلاده سگ زنده‌یاب و مربیانشان که از روز دوشنبه به منطقه اعزام شده بودند به همراه پنج تیم چهار نفره در پی نوجوان ۱۳ ساله مفقودی در خواف هستند.

 

وی در خصوص آخرین خسارات وارده به نقاط مختلف استان خاطرنشان کرد: تیم‌های عملیات امدادی در روستا‌های رزق‌آباد، عارف و فدافن کاشمر از دوشنبه‌شب تا کنون مشغول تخلیه آب منازل روستایی هستند. در روستای زورآباد ۲۴ نفر تحت طعمه سیلاب قرار گرفته و نیرو‌های امدادی در آن جا مشغول امداد رسانی هستند. همچنین در روستای تلخک تربت‌جام ۳۶ نفر در پی ریزش آوار و تخریب منازل مسکونی و در روستای کلاته‌مرزی ۴۲ نفر در اثر سیل و آبگرفتگی دچار حادثه شده‌اند که نیرو‌های امدادی برای ارزیابی مناطق تخریب شده اعزام شدند که طبق برآورد سیل یک منزل را نابود و چند خانه دیگر را نیز به‌شدت تخریب کرده است.

 

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان رضوی ادامه داد: با توجه به وقوع سیل شدید در ارتفاعات روستای بهانگر داورزن، در ۴۸ ساعت اخیر به دلیل بارندگی شدید و متناوب و عدم دسترسی به روستا به علت تخریب راه‌های مواصلاتی، ۸۷ نفر از اهالی غربی روستا با حضور ۵۶ نجاتگر، داوطلب آفرود و اعضاء هیئت کوهنوردی به کمک دو دستگاه لودر و بولدزر به حسینیه روستای مهر منتقل و اسکان اضطراری دیدند. همچنین از سحرگاه روز دوشنبه ۵۰ نفر از ساکنان بخش شرقی روستای بهانگر به منطقه ایمن در دامنه کوه روستای مهر منتقل شدند.

 

احمدی افزود: در این منطقه ۴۷ بسته جیره ۷۲ ساعته و ۴۷ بسته جیره یک ماهه اضطراری به آسیب‌دیدگان روستای بهانگر و ۳۳ بسته جیره ۷۲ ساعته نیز به اهالی روستای آبرود توزیع شد. در این عملیات ۶ خودروی عملیاتی شامل آمبولانس، ست نجات و خودروی دو کابین امدادی توسط شعبه سبزوار و نمایندگی هلال احمر در داورزن مورد استفاده قرار گرفته است.

 

وی با اشاره به آخرین گزارش ازحادثه‌دیدگان در سایر نقاط استان گفت: ۹ نفر در روستای عارف‌آباد شهرستان کاشمر و پنج نفر در روستای صومعه تربت‌حیدریه به دلیل سیل و آبگرفتگی حادثه دیده‌اند.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی