تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.
تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد
«دیدارنیوز» چالش‌های تیم اقتصادی دولت را بررسی کرد:

تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد

از ابتدای شروع به‌کار دولت سیزدهم تحلیل‌گران از تیم اقتصادی انتقاد کرده‌اند و معتقدند دولت و مجلس به دلیل نگاه‌‌های سیاسی دست به تغییر مثبت در کابینه نمی‌زند. گزارش جای نکاهی اجمالی به این موضوع...
مدیر تعاون روستایی هرمزگان:

آغاز خرید گندم و کلزا توسط شبکه تعاونی‌های روستایی هرمزگان

مدیر تعاون روستایی هرمزگان از آغاز خرید تضمینی گندم و کلزا در سال زارعی ۹۹-۹۸ توسط شبکه تعاون روستایی هرمزگان بعنوان مباشر شرکت بازرگانی دولتی خبر داد.

کد خبر: ۵۸۳۲۴
۱۲:۴۵ - ۲۶ فروردين ۱۳۹۹

آغاز خرید گندم و کلزا توسط شبکه تعاونی‌های روستایی هرمزگان

دیدارنیوز ـ سیروس اسدپور بیان کرد: نخستین محموله گندم به وزن ۷۸ تن و کلزا به وزن ۷۰ تن در سامانه خرید تضمینی تعاون روستایی ثبت و در سیلو‌ها وانبار‌های استان ذخیره سازی شد.

 

وی با بیان اینکه در زمینه خرید‌های تضمینی تعداد ۳۵ نفر از کارکنان شبکه تعاون روستایی به صورت مجازی آموزش دیده‌اند افزود: برای خرید گندم و کلزا ۱۱ مرکز در شهرستان‌های حاجی آباد، رودان، میناب، پارسیان و بستک و بندرعباس تدارک دیده شده است که با توجه به هماهنگی‌های به عمل آمده مراکز آماده تحویل محصولات از کشاورزان هستند.

اسدپور تصریح کرد: مراکز خرید تضمینی محصولات کشاورزی در هرمزگان، متناسب با سطح زیر کشت و میزان برداشت گندم و کلزا درسطح استان پراکنده شده و در راستای تسهیل و تسریع روند تحویل گندم و کاهش هزینه حمل و احترام به وقت کشاورزان عزیز و زحمتکش، گندم شهرستان‌های تابعه در همان شهرستان خرید و ذخیره‌سازی می‌شود.

 

مدیر تعاون روستایی هرمزگان افزود: قیمت کنونی گندم معمولی با افت ۴ درصد مفید و ۲ درصد غیر مفید ۲۵۰۰ و دروم با افت مشابه بین ۲۶۰۰ تا ۲۷۰۰ همچنین کلزا با قیمت ۴۷۰۰ تومان خریداری می‌شود.

 

وی یادآور شد: تعاون روستایی هرمزگان در سال زراعی گذشته موفق به خرید بیش از ۲۰ هزار تن گندم و ۲۶۰ تن کلزا از کشاورزان هرمزگانی شد.

 

وی افزود: پیش بینی‌های اولیه سازمان جهاد کشاورزی استان حاکی از تولید بیش از ۵۲ هزار تن گندم و ۱۵۰۰ هزار تن کلزا در استان است.

منبع: مهر
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی