تیتر امروز

هشدار حزب الله به اسرائیل درباره ایران/ ماشین کشتار نتانیاهو همچنان قربانی می‌گیرد
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق (بروزرسانی می‌شود)

هشدار حزب الله به اسرائیل درباره ایران/ ماشین کشتار نتانیاهو همچنان قربانی می‌گیرد

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

فردای پس از سیل، قمی آفتابی و آرام/ رودخانه تا اطلاع ثانوی بسته می‌ماند

پس از سیل دیروز قم گل و لای مسیر‌های آبی برطرف شده و آرامش در شهر جریان دارد.

کد خبر: ۵۸۲۹۷
۱۱:۲۹ - ۲۶ فروردين ۱۳۹۹

فردای پس از سیل، قمی آفتابی و آرام/ رودخانه تا اطلاع ثانوی بسته می‌ماند

دیدارنیوز ـ پس از بارش سهمیگن یک ساعتی قم، استان قم با یک مساله شگفت انگیز پس از ۵۰ سال روبرو شد که آن هم آبگرفتگی شدید و روان شدن سیل در جاده قم اراک بود که شب گذشته رخ داد که با تلاش عوامل راهداری قم مرتفع شد.

 

این بارش سهمگین که میزان بارندگی استان قم را به حدود بارش سال گذشته رساند، باعث آبگرفتی شدید در اکثر خیابان‌های قم شد. به شکلی که تا ساعت‌ها عبور و مرور برای همه مردم به سختی در جریان بود.

 

به گفته محسن اروجی مدیرکل بحران استان قم" مسیر جاده قم ــ اراک پس از جاری شدن سیلاب، در کوتاه‌ترین فرصت بازگشایی شد و در این حادثه هیچ‌گونه خسارت جانی و مالی نداشتیم. سیلاب شب گذشته در جاده اراک به‌سمت قم، برای ساعاتی موجب اخلال در عبور خودرو‌ها و زمینه‌ساز ترافیک شدید شد، اما با حضور به‌موقع راهداری، پلیس‌راه، هلال‌احمر و شهرداری نسبت به مسدود کردن راه و پاک‌سازی و هدایت خودروها، اقدامات لازم انجام شد.

 

اروجی بیان کرد: نیرو‌های هلال‌احمر، افرادی را که در سیل گیر افتاده بودند نجات دادند و راهداری نیز به تعدادی از خودرو‌ها که در آب با مشکل مواجه شده بودند کمک‌رسانی کرد، در مجموع یک وانت‌بار با خساراتی جزئی از آب بیرون کشیده شد.

 

وی در پایان هم از بسته ماندن رودخانه قم تا اطلاع ثانوی خبرداد، ولی آنچه قابل توجه بود صبح پس از این سیلاب بود که قمی آفتابی و با هوای مطبوع بهاری چهره‌ای دلنشین به شهر قم داده بود به شکلی که با تلاش عوامل استانی اثری از سیل بر چهره شهر دیده نمی‌شود.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی