تیتر امروز

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.
اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...
حمله ایران به اسرائیل/ جمهوری اسلامی تجاوز به منافع خود را بر نمی‌تابد
انتقام پس از حمله تروریستی به کنسولگری

حمله ایران به اسرائیل/ جمهوری اسلامی تجاوز به منافع خود را بر نمی‌تابد

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...

توت فرنگی گلستان راهی بازار شد

مدیر جهادکشاورزی رامیان از آغاز برداشت توت فرنگی در این شهرستان خبرداد و گفت: پیش‌بینی می‌شود امسال بالغ‌بر ۸۰۰۰ تن توت فرنگی در رامیان برداشت شود.

کد خبر: ۵۸۲۴۸
۰۹:۳۴ - ۲۶ فروردين ۱۳۹۹

توت فرنگی گلستان راهی بازار شد

دیدارنیوز ـ حسین گلچین اظهار کرد: شهرستان رامیان مقام اول کشت و تولید توت فرنگی را در استان گلستان با سطح زیر کشت حدود ۹۵۰ هکتار دارا است.

 

وی با اشاره به اینکه بیش از ۹۰ درصد کشت توت فرنگی استان در رامیان انجام می‌گیرد، افزود: ارقام کشت شده شامل کاماروسا، سلوا، دیامنت، پاروس و... هستند که سازگاری خوبی با شرایط اقلیمی منطقه دارد.

 

مدیر جهادکشاورزی رامیان بابیان اینکه اغلب سطح کشت توت فرنگی در این شهرستان در حوزه دلند و فندرسک و در روستا‌های شفیع‌آباد، نقی‌آباد و شیرآباد است، تصریح کرد: کشت توت فرنگی به دو صورت زیر پلاستیک و کشت در فضای باز انجام می‌گیرد.

 

گلچین گفت: برداشت توت فرنگی از اوایل فروردین آغاز شده و تا اواسط خرداد ادامه دارد. پیش‌بینی می‌شود امسال بالغ‌بر ۸۰۰۰ تن توت فرنگی برداشت شود.

 

وی خاطرنشان کرد: بیشتر توت فرنگی تولید شده در گلستان به‌صورت تازه خوری در استان‌های همجوار، استان‌های مرکزی کشور و تهران و اصفهان مصرف می‌شود.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی