تیتر امروز

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.
اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...
دبیر اجرایی خانه کارگر خراسان شمالی:

بدعت جدید در تعیین دستمزد، امنیت روانی کارگران را به یغما برد/ لزوم تجدید نظر در تعیین حداقل دستمزد سال ۹۹

دبیراجرایی خانه کارگر خراسان شمالی ضمن ابراز تاسف نسبت به نحوه تصویب حداقل دستمزد سال ۹۹ کارگران، این اقدام را غیرقانونی دانست و اظهار داشت: بدعت جدید در تعیین دستمزد، امنیت روانی کارگران را به یغما برده است.

کد خبر: ۵۸۱۸۶
۱۵:۳۴ - ۲۵ فروردين ۱۳۹۹

بدعت جدید در تعیین دستمزد

دیدارنیوز ـ محمد صباغیان درخراسان‌شمالی، با اشاره به تعریف قانونی تعیین دستمزد در قانون کار هرگونه توافق خارج از ماده ۴۱ قانون کار را مردود دانست و عدول از قانون را حرمت‌شکنی ذینفعان برشمرد.
 
وی از نمایندگان محترم مجلس خاصه اعضای محترم فراکسیون کارگری خواست برحسب وظایف قانونی خود که همانا نظارت به اجرای صحیح قانون است در قبال این عمل غیر قانونی واکنش نشان دهند.
 
صباغیان در ادامه به شرایط فعلی کشور اشاره کرد و گفت: بیشترین آسیب را در شیوع ویروس کرونا کارگران دیده اند که در ابعاد مختلف معیشتی، امنیت شغلی و روانی آنان را تحت تاثیر قرار داده است و شایسته نیست دردی مضاعف برای کارگران تحمیل شود.
 
وی افزود: کارگرانی که از ماه‌ها قبل به امید افزایش دستمزد برای ترمیم معیشت خود ثانیه شماری می‌کردند متاسفانه در شب نیمه شعبان عیدی خود را از دولت گرفتند و امروز نگران‌تر از گذشته، با مسائل و مشکلات دست و پنجه نرم می‌کنند.
 
صباغیان اظهار کرد: انتظار جامعه کارگری از وزیر محترم کار و دولت تدبیر و امید بسیار فراتر بوده وخواستار تحقق شعار‌های انتخاباتی دولت، در تعیین حداقل دستمزد سال ۹۹ هستند.
منبع: ایلنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی