تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.
تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد
«دیدارنیوز» چالش‌های تیم اقتصادی دولت را بررسی کرد:

تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد

از ابتدای شروع به‌کار دولت سیزدهم تحلیل‌گران از تیم اقتصادی انتقاد کرده‌اند و معتقدند دولت و مجلس به دلیل نگاه‌‌های سیاسی دست به تغییر مثبت در کابینه نمی‌زند. گزارش جای نکاهی اجمالی به این موضوع...
حریرچی:

روند ابتلا به کرونا در استان اصفهان سیر نزولی نداشته است

معاون کل وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: روند ابتلا به کرونا و مرگ و میر حاصل از آن در استان اصفهان حدود ۲۰ روز است که سیر نزولی قابل توجه نداشته است.

کد خبر: ۵۸۱۷۳
۱۵:۲۲ - ۲۵ فروردين ۱۳۹۹

روند ابتلا به کرونا در استان اصفهان سیر نزولی نداشته است

دیدارنیوز ـ ایرج حریرچی، (دوشنبه- ۲۵ فروردین) در حاشیه بیست و پنجمین جلسه ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا گفت: استان اصفهان اگر چه در کنترل بیماری کرونا به خوبی عمل کرده، اما ۲۰ روز است که روند ابتلای بیماری در خط افقی ثابت حرکت کرده است.
 
وی ادامه داد: در اکثر استان‌ها و در مجموع کشور روند ابتلا به کرونا و مرگ و میر ناشی از آن روند نزولی داشته است.
 
معاون کل وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی افزود: در ۶ استان نیز روند ابتلا به کرونا سیر صعودی تدریجی داشته و در برخی استان‌ها از جمله اصفهان سیر صعودی یا نزولی چشمگیری نداشته و در یک خط صاف حرکت کرده است.
 
وی تاکید کرد: استان اصفهان اگر چه در کاهش بیماری موفق بوده است، ولی در ۲۰ روز گذشته روند نزولی مورد انتظار را نداشته است.
 
به نقل از روابط عمومی استانداری اصفهان، حریرچی گفت: در بیست و ششمین جلسه ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا تصمیمات خوبی اتخاذ شد و امید است با اقدامات بیشتر شاهد روند نزولی بیشتری باشیم.
 
وی با اشاره به سه راهبرد اصلی وزارت بهداشت در مدیریت بیماری کرونا، ادامه داد: اولین راهبرد فاصله گذاری اجتماعی هوشمند حداکثری است.
 
معاون کل وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، افزود: این راهبرد به این معنا است که مردم بدانند هنوز سیاست در خانه ماندن باید ادامه داشته باشد و خروج از منزل برای کار‌های غیر ضروری مثل دید و بازدیدها، مسافرت، خرید‌های غیر ضروری و امثال آن انجام نشود.
 
وی شناسایی بیماران بدون نشان را دومین راهبرد در مقابله با بیماری کرونا دانست و گفت: ۸۰ درصد افراد آلوده، افراد کم علامت و بی علامتی هستند که می‌توانند با جابجایی، این ویروس را در جامعه منتشر کنند و تلاش ما آن است که این افراد در مراحل اولیه شناسایی شوند.
 
حریرچی تصریح کرد: سومین راهبرد، شناسایی و جداسازی افرادی است که با بیماران و افراد ناقل مرتبط بوده اند که این اقدام در استان زنجان به صورت آزمایشی انجام و به سایر استان‌ها نیز تسری پیدا خواهد کرد.
 
معاون کل وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، خاطرنشان کرد: شناسایی این افراد در خانواده، محل کار و تعاملات و جداسازی آن‌ها و قرنطینه در منزل ضروری است، زیرا اگر چنین افرادی مبتلای قطعی شوند می‌توانند ویروس را به دیگران سرایت دهند.
منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی