تیتر امروز

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.
با فروکش کردن شیوع بیماری کرونا در گیلان؛

کفن و دفن اموات در آرامستان‌های رشت به حالت عادی بازگشت

رئیس سازمان آرامستان‌های شهرداری رشت گفت: فعالیت و حضور نیرو‌های جهادی برای تغسیل و تدفین اموات در آرامستان‌های شهرداری رشت به پایان رسیده است.

کد خبر: ۵۸۱۲۷
۱۳:۲۲ - ۲۵ فروردين ۱۳۹۹

کفن و دفن اموات در آرامستان‌های رشت به حالت عادی بازگشت

دیدارنیوز ـ سهراب راستگو با آرزوی سلامتی و تندرستی برای همه همشهریان و نیز قدردانی و تشکر از همراهی شهروندان برای کاهش حضور و تردد در آرامستان‌های شهر رشت گفت: این سازمان همچنان مطابق پروتکل‌های موجود و تدابیر اتخاذ شده برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، وظایف خود را همچنان مطابق دستورالعمل‌های ویژه دنبال می‌کند.
 
وی افزود: پس از جلسه‌ای که روز ۲۱ فروردین ماه ۱۳۹۹ در سازمان آرامستان‌های شهرداری رشت با حضور مقصودی معاون خدمات شهری شهرداری رشت، سرهنگ دولتی فرمانده لشکر عملیاتی ۱۶ قدس و سرهنگ سلطانی نمایندگان سپاه رشت برگزار شد، روند خدمت‌رسانی این سازمان بیشتر مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
 
رئیس سازمان آرامستان‌های شهرداری رشت سپس تاکید کرد: پس از این جلسه مقرر شد کار‌های مربوط به شست و شو و تغسیل پیکر قربانیان مشکوک به کرونا و متوفیان عادی توسط نیرو‌های این سازمان انجام می‌شود، که از یکم فروردین ۹۹ کار تغسیل متوفیان عادی در سنگر صورت می‌گرفت و چهار نفر از پرسنل سازمان آرامستان‌ها متشکل از دو نیروی غسال مرد و دو نیروی غساله زن موظف به خدمت رسانی به شهروندان بودند.
 
رئیس سازمان آرامستان‌های شهرداری رشت سپس خاطر نشان کرد: از تاریخ یکم فروردین تا کنون، امور مربوط به تغسیل ۱۸۷ متوفی شهرستان رشت و شهرستان‌های اطراف توسط نیرو‌های سازمان آرامستان‌های شهرداری رشت در بخش سنگر انجام شده است.
 
سهراب راستگو همچنین یادآور شد: همه امکانات، تجهیزات و وسایل مورد نیاز برای شست و شوی متوفیان کرونایی در سازمان آرامستان‌های شهرداری رشت و شست و شوی متوفیان عادی در بخش سنگر نیز توسط سازمان آرامستان‌های شهرداری رشت تهیه و تامین شده است.
 
وی با تاکید بر اینکه با تصمیم مسئولان ذیربط در ستاد بحران، مقرر شده بود که شست و شوی جان باختگان مشکوک به کرونا تا امروز توسط نیرو‌های جهادی سپاه در سازمان آرامستان‌ها انجام شود، گفت: طبق تصویب این جلسه از شنبه ۲۳ فروردین نیرو‌های جهادی از سازمان آرامستان‌ها خارج شدند و تنها نماینده مرکز بهداشت از سوی دانشگاه علوم پزشکی گیلان در این سازمان حضور دارد.
 
رئیس سازمان آرامستان‌های شهرداری رشت در پایان گفت: از ۲۳ فروردین تمام فعالیت‌های مربوط به تغسیل و تدفین درگذشتگان مشکوک به کرونا و اموات عادی را پرسنل این سازمان انجام می‌دهند و کار‌ها به حالت عادی خود بازگشته است.
منبع: ایلنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی