تیتر امروز

حسام سلامت:در حال تجربه جنگ داخلی هستیم/سرنوشت جنگ،می‌تواند آینده ما را تعریف کند/ جامعه چندبار به حاکمیت فرصت تغییر داد
گفت و گوی دیدار در برنامه جامعه پلاس با یک جامعه شناس:

حسام سلامت:در حال تجربه جنگ داخلی هستیم/سرنوشت جنگ،می‌تواند آینده ما را تعریف کند/ جامعه چندبار به حاکمیت فرصت تغییر داد

"جامعه پلاس" عنوان برنامه جدیدی از دیدارنیوز است که ذیل این برنامه همه دغدغه‌های اجتماعی مانند زنان، محیط زیست، آسیب‌های اجتماعی، مهاجرت، حاشیه نشینی و ..با حضور کارشناسان تحلیل و بررسی می‌شود.
حماس: بیش از ۳۴۱۸۰ فلسطینی قربانی جنگ شده‌اند
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق (بروزرسانی می‌شود)

حماس: بیش از ۳۴۱۸۰ فلسطینی قربانی جنگ شده‌اند

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
شاخه‌های زیتون از میان زبانه‌های آتش
یادداشت اختصاصی دیدار؛ چالش ایران و اسرائیل از زاویه‌ای دیگر

شاخه‌های زیتون از میان زبانه‌های آتش

برخی حقایق، معادلات، ملاحظات، مراودات و هماهنگی‌های خاص بین‌المللی در میانه‌های آتش بین ایران و اسرائیل، جان مایه یادداشت اسفندیار عبداللهی است که آینده روابط ایران با آمریکا و اسرائیل را تصویر...

مرکز انتقال خون شهرستان شوش بار دیگر راه‌اندازی می‌شود

مدیرکل انتقال خون خوزستان گفت: مراحل مصاحبه با پزشک مربوطه انجام شده است و پس از گذراندن دوره تا دو هفته دیگر مرکز انتقال خون شوش دوباره راه‌اندازی می‌شود.

کد خبر: ۵۸۱۲۱
۱۳:۱۷ - ۲۵ فروردين ۱۳۹۹

مرکز انتقال خون شهرستان شوش بار دیگر راه‌اندازی می‌شود

دیدارنیوز ـ عبدالعزیز فقهی اظهار کرد: شوش شایسته داشتن یک مرکز اصولی است و امید می‌رود با حمایت مسئولان شهرستان شوش از جمله فرمانداری بتوان مسئله «مرکز انتقال خون» را برای همیشه حل کرد.
 
وی افزود: پس از تعطیلی مرکز انتقال خون شوش با پزشک جدید قرارداد بسته شد و وی پس از گذراندن دوره مربوطه که دو هفته طول خواهد کشید، دوباره مرکز انتقال خون شوش آماده خدمات‌دهی می‌شود.
 
مدیرکل انتقال خون استان خوزستان یادآور شد: تعطیلی مرکز انتقال خون شوش به علت استعفای دکتر قبلی است؛ اگر نیرو‌هایی که در آنجا کار می‌کنند به صورت مدت مشخص مأمور شوند بهتر می‌توانیم به مردم خدمات دهیم. مردم باید در تایم مشخص و اداری بتوانند از این مرکز استفاده کنند و هرگونه بی‌نظمی و تغییر در ساعاتِ کاری در مرکز باعث بی‌نظمی و ناامیدی شهروندان می‌شود.
 
 مرکز انتقال خون شوش یکی از ۱۳ پایگاه انتقال خون در استان خوزستان است که سال ۱۳۹۴ شروع به فعالیت کرد. این مرکز توسط یکی از خیرین با هدف راه‌اندازی «مرکز انتقال خون» به اوقاف اهدا شد.
 
مراکز خون‌گیری به طور مستقیم زیر نظر اداره کل انتقال خون استان خوزستان هستند و نیرو‌های این مراکز باید زیر نظر این اداره فعالیت و حقوق بگیرند. اما مرکز خون‌گیری شهرستان شوش از ابتدای فعالیتش نیروی لازم را از سوی اداره کل انتقال خون استان خوزستان نداشت.
 
به همین منظور بهداشت شهرستان شوش تعدادی نیرو را به صورت پاره وقت در اختیار این مرکز قرار داد و این نیرو‌ها در قبال فعالیتشان در مرکز خون‌گیری شوش حق‌الزحمه‌ای را از اداره کل انتقال خون استان می‌گرفتند.
 
هم‌زمان با راه‌اندازی این مرکز در شهرستان شوش، در اندیمشک نیز مشکل جذب نیرو برای مرکز انتقال خون اندیمشک وجود داشت که با پیگیری نماینده مردم اندیمشک در مجلس این مشکل حل شد.
 
شهرستان شوش مشکلش به سرانجام نرسید تا اینکه به تعطیلی این مرکز در ابتدای امسال ختم شد.
 
لازم به ذکر است: خبرگزاری مهر در ۲۰ فروردین ماه امسال گزارشی با عنوان «تن‌ها مرکز انتقال خون شوش تعطیل شد / کاهش ذخایر خونی در خوزستان» منتشر کرده بود که بازتاب مناسبی داشت و برخی مسئولان همان زمان در تماس با این خبرگزاری قول حل مشکل را داده بودند.
منبع: مهر
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی