تیتر امروز

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.
اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...
حمله ایران به اسرائیل/ جمهوری اسلامی تجاوز به منافع خود را بر نمی‌تابد
انتقام پس از حمله تروریستی به کنسولگری

حمله ایران به اسرائیل/ جمهوری اسلامی تجاوز به منافع خود را بر نمی‌تابد

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
پلیس راهور استان اصفهان:

لغو طرح زوج و فرد به منزله تردد غیرضروری در شهر اصفهان نیست

پلیس راهور استان اصفهان گفت: شهروندان به این نکته توجه داشته باشند که بحران کرونا تمام نشده است و باید با رعایت مسئولیت اجتماعی از تردد غیرضروری اجتناب کنند.

کد خبر: ۵۸۱۱۴
۱۲:۴۷ - ۲۵ فروردين ۱۳۹۹

لغو طرح زوج و فرد به منزله تردد غیرضروری در شهر اصفهان نیست

دیدارنیوز ـ سرهنگ محمدرضا محمدی اظهار داشت: اگرچه طرح زوج و فرد در اصفهان از ساعت ۱۳ روز یکشنبه، با توجه به مصوبات ستاد کشوری مقابله با کرونا لغو شد، اما متأسفانه شاهد ترافیک مانند روز‌های پیش از کرونا در سطح شهر هستیم.
 
وی افزود: طی گشت‌های روزانه شاهد پارک خودرو‌ها در حاشیه کوه صفه بودیم و با وجود تعطیلی این پارک کوهستانی شهروندان از هر راهی وارد این محوطه می‌شدند. جاری شدن زاینده رود هم در تردد غیرضروری شهروندان و حضور در پارک‌ها بی تأثیر نیست.
 
پلیس راهور اصفهان با ابراز نگرانی از وضعیت تردد‌های غیرضروری در کلان شهر اصفهان ابراز داشت: لغو طرح زوج و فرد با توجه به شیوع این بیماری از طریق حضور در وسایل حمل و نقل عمومی است و این سوءبرداشت ایجاد نشود که بیماری کرونا به اتمام رسیده است.
 
وی ادامه داد: شهروندان به این نکته توجه داشته باشند که بحران کرونا همچنان وجود دارد و باید با رعایت مسئولیت اجتماعی از تردد غیرضروری با خودرو‌های شخصی اجتناب کنند.
 
سرهنگ محمدی بیان داشت: تردد‌های بین شهری در داخل استان نیز لغو شده، اما برای ورود به استان اصفهان با پلاک غیربومی ممنوعیت ورود همچنان برقرار است.
 
وی بیان داشت: از ابتدای اردیبهشت ماه جریمه‌های مربوط به طرح زوج و فرد با افزایش ۸۰ هزار تومانی به ۱۰۰ هزار تومان خواهد رسید.
منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی