تیتر امروز

تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد
«دیدارنیوز» چالش‌های تیم اقتصادی دولت را بررسی کرد:

تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد

از ابتدای شروع به‌کار دولت سیزدهم تحلیل‌گران از تیم اقتصادی انتقاد کرده‌اند و معتقدند دولت و مجلس به دلیل نگاه‌‌های سیاسی دست به تغییر مثبت در کابینه نمی‌زند. گزارش جای نکاهی اجمالی به این موضوع...
اکبر حسنی: بانک‌ها برای تسهیلات تولید هزار بهانه می‌تراشند/ می‌توانستم با پولم دلار بخرم
بررسی موانع تولید در گفت‌وگو با مدیر عامل آریا چوب نفیس آفرینش+ویدیو

اکبر حسنی: بانک‌ها برای تسهیلات تولید هزار بهانه می‌تراشند/ می‌توانستم با پولم دلار بخرم

موانع، مشکلات و کارشکنی‌های مسیر تولید از ثبت درخواست و اخذ پروانه تا وارد کردن سخت افزار و موضوع ترخیص آن در گمرکات ایران در گفت‌وگوی دیدار با یک کارآفرین.
گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف
چه کسی رئیس مجلس دوازدهم خواهد شد؟ دیدار گزارش می‌دهد:

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف

محمدباقر قالیباف گرچه نفر اول انتخابات مجلس دوازدهم از تهران نشد، اما همچنان انتظار دارد که در مقام شیخ مکلای جریان اصولگرا، در جایگاه خود ابقا شود، گزینه‌های دیگری نیز برای ریاست بر مجلس مطرح...
رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری بندرعباس خبرداد:

الزام اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی در تاکسی‌های شهری بندرعباس/ تداوم ضدعفونی پایانه مسافربری

رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری بندرعباس از اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی در تاکسی‌ها و تداوم ضدعفونی و گندزدایی تاکسی‌های شهری و پایانه مسافربری خلیج فارس خبر داد.

کد خبر: ۵۸۱۱۰
۱۲:۴۰ - ۲۵ فروردين ۱۳۹۹

الزام اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی در تاکسی‌های شهری/ تداوم ضدعفونی پایانه مسافربری

دیدارنیوز ـ سعید حسینی پور صبح امروز (۲۵ فروردین ماه) در جمع خبرنگاران، با بیان اینکه نظافت و ضدعفونی مستمر برای ناوگان حمل و نقل عمومی انجام می‌پذیرد، اظهار کرد: تمهیدات پیشگیرانه مختلفی با هدف جلوگیری از شیوع بیماری کرونا در ناوگان حمل و نقل عمومی انجام شده که شست‌وشو و ضدعفونی مستمر محیط پایانه مسافربری خلیج فارس و تاکسی‌های شهری بندرعباس از آن جمله به شمار می‌رود.
 
وی با بیان اینکه تمام تاکسی‌هایی که در شهر بندرعباس فعال هستند باید با همکاری رانندگان ضدعفونی شوند، تصریح کرد: این طرح در سطح شهر به منظور ارتقای سلامت شهروندان و پیشگیری از شیوع ویروس کرونا از اسفند ۹۸ به صورت چند نوبت در روز در حال اجرا است.
 
حسینی‌پور ادامه داد: طبق مصوبه وزرات بهداشت در خصوص الزام رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی و سلامت محیط کار در ناوگان تاکسیرانی شهری کشور، حفظ سلامت رانندگان و مسافران، در تاکسی‌های درون شهری حداکثر سه نفر مسافر و با احتساب راننده چهار سرنشین در نظر گرفته شده است.
 
وی بیان کرد: در همین راستا در صندلی عقب خودرو حمل و نقل عمومی بیش از دو مسافر و صندلی جلو بیش از یک مسافر مجاز به سوار شدن نیستند.
 
رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری بندرعباس خاطرنشان کرد: فرآیند‌های بهداشتی و ضدعفونی جهت پیشگیری از بیماری کرونا همچنان تداوم خواهد یافت و از شهروندان می‌خواهیم که به منظور حفظ سلامت خود و دیگران توصیه‌های بهداشتی را در اماکن و وسایط حمل و نقل عمومی رعایت کنند.
 
حسینی پور در ادامه با تاکید بر اهمیت فاصله گذاری اجتماعی بین شهروندان، بیان کرد: تردد اتوبوس‌های درون‌شهری به دلیل ازدحام جمعیت و افزایش سرعت انتقال ویروس کرونا، تا اطلاع ثانوی فعالیت اتوبوس‌های ناوگان حمل و نقل عمومی درون شهری بندرعباس متوقف و ممنوع است.
 
این مقام مسئول در پایان تصریح کرد: هریک از شهروندان خود به تنهایی می‌توانند مسئول نظارت بر کار و فعالیت تاکسیرانان باشند و در مواجهه با نقض قوانین لازم الاجرا به عنوان یک شهروند مسئولیت پذیر و مطالبه گر از رانندگان تاکسی درخواست کنند که بیش از دو سرنشین در صندلی عقب خودرو سوار نکنند و در صورت عدم رعایت، تخلف را به بازرسین سازمان گزارش دهند.
منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی