تیتر امروز

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف
چه کسی رئیس مجلس دوازدهم خواهد شد؟ دیدار گزارش می‌دهد:

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف

محمدباقر قالیباف گرچه نفر اول انتخابات مجلس دوازدهم از تهران نشد، اما همچنان انتظار دارد که در مقام شیخ مکلای جریان اصولگرا، در جایگاه خود ابقا شود، گزینه‌های دیگری نیز برای ریاست بر مجلس مطرح...
آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار
دیدار نخستین برنامه از "پریسکوپ" را منتشر می‌کند

آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار

با توجه به طیف گسترده علاقه مندی‌ها در دهه‌های اخیر در زمینه‌های شغلی و به طبع سردرگمی و عدم آگاهی نسل نوجوان و جوان (نسل Z) نسبت به آینده، بازار کار، میزان درآمد، جایگاه شغلی و اجتماعی هر حرفه...
حمله اسرائیل به ایران: محدود، اما حاوی پیام مهم
از چشم جهان (۱۴۶)

حمله اسرائیل به ایران: محدود، اما حاوی پیام مهم

پس از تنش‌های شدید اخیر میان تهران و تل‌آویو که با حمله مستقیم ایران و پاسخ محدود اسرائیل در اصفهان همراه بود، نویسندگان نشریه نیویورک تایمز آمریکا در گزارشی به این موضوع حساس در خاورمیانه پرداختند...
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه کیش خبرداد:

اختصاص ۸ قرارگاه جهت پایش و رصد افراد تحت قرنطینه در کیش

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه کیش گفت:با پیش‌بینی‌های صورت گرفته و اختصاص ۸ قرارگاه توسط ناحیه مقاومت بسیج سپاه کیش، ۲۴ منطقه در سطح شهر که با ورود کیشوندان احتمال گسترش ویروس کرونا وجود دارد، هر قرارگاه سه منطقه را به‌منظور پایش و رصد افراد تحت قرنطینه، پوشش خواهند داد.

کد خبر: ۵۸۰۳۶
۱۲:۴۱ - ۲۵ فروردين ۱۳۹۹

اختصاص ۸ قرارگاه جهت پایش و رصد افراد تحت قرنطینه در کیش

دیدارنیوز ـ شهداد کناری صبح امروز (۲۵ فروردین ماه) جلسه هم‌اندیشی و فرآیند برنامه‌ریزی با هدف پایش و رصد کیشوندان بازگشته از سفر، ضمن تشکر و قدردانی از اقدامات پیشگیرانه سازمان منطقه آزاد کیش از شیوع ویروس کرونا در جزیره، افزود: با ابلاغ پروتکل‌های بهداشتی و اجرای طرح قرنطینه خانگی و سازمانی، ناحیه مقاومت بسیج سپاه کیش در راستای پایش و رصد مبتلایان به این بیماری در کنار سازمان و دیگر دستگاه‌های اجرایی مستقر در کیش به فعالیت خود ادامه خواهد داد.
 
وی تصریح کرد: با مدیریت هوشمندانه می‌توانیم از شیوع ویروس کرونا در کیش پیشگیری کنیم و تنها راه کنترل این بیماری همکاری ساکنین کیش با در خانه ماندن و رعایت ضوابط بهداشتی امکان‌پذیر است.
 
کناری تاکید کرد: تمام بسیجیان مستقر در قرارگاه‌ها، زمان ماموریت با کارت شناسایی بسیجی و احکامی که از سوی ناحیه مقاومت بسیج سپاه کیش صادر شده است حضور پیدا خواهند کرد.
 
همچنین مدیر گردشگری و میراث فرهنگی سازمان منطقه آزاد کیش، فرایند پایش متقاضیان بازگشت به جزیره کیش را در سه مرحله دانست و عنوان کرد: اولویت نخست با افرادی است که دارای کارت کیشوندی فعال، مجوز فعالیت اقتصادی، ثبت شرکت، بیمه صندوق رفاه کیش یا دارای خودرو در جزیره کیش، دسترسی ورود به اپلیکشن برای تکمیل اطلاعات آنان فراهم می‌شود و با صحت‌سنجی اطلاعات، ورود متقاضیان بازگشت به جزیره کیش برنامه‌ریزی خواهد شد.
 
ماهان مدون افزود: اولویت دوم افرادی هستند که یکی از این بخش‌ها را دارند، اما دارای کارت کیشوندی نیستند و درنهایت اولویت سوم کیشوندانی هستند که دارای هیچ‌کدام از این بخش‌ها نیستند، اما در جزیره کیش واحد مسکونی دارند.
 
وی ادامه داد: بازگشت کیشوندان به جزیره کیش از مسیر‌های هوایی و دریایی به صورت پلکانی صورت خواهد گرفت و تا کنون۱۸۰۰ نفر در این سامانه نام‌نویسی کردند.
 
مدون تصریح کرد: براساس پایش صورت گرفته بیشتر افراد خویش فرما هستند و در دسته قرنطینه خانگی قرار می‌گیرند و محل‌های اعلام شده از شرایط قرنطینه خانگی برخوردارند.
 
در ادامه مدیر فنی و امور شهری سازمان منطقه آزاد کیش نیز با بیان اینکه ۸۰ درصد متقاضیان بازگشت به جزیره کیش در دسته قرنطینه خانگی قرار می‌گیرند، عنوان کرد: با همکاری ناحیه مقاومت بسیج سپاه کیش و اختصاص میز خدمت بدون ساختار امنیتی و ایجاد فضایی امن همراه با آرامش توسط خودروهاییکه در نظر گرفته شده است این افراد تا درب محل قرنطینه همراهی خواهند شد.
 
سعید پورزادیافزود: اسامی کامل متقاصیان بازگشت به جزیره کیش از مسیر‌های هوایی و دریایی ۲۴ ساعت پیش از آنکه به کیش وارد شوند در اختیار ناحیه مقاومت بسیج سپاه کیش قرار خواهد گرفت.
 
وی با اشاره به اجرای طرح قرنطینه در پروژ‌های عمرانی جزیره کیش و مشغول به کار ۲۰۰۰ کارگر در این پروژه ها، گفت: باتوجه به اینکه اجرای طرح قرنطینه در پروژه‌های عمرانی را تجربه کردیم، فرآیند اجرای طرح قرنطینه بازگشت کیشوندان به جزیره کیش قابل کنترل و اجرایی است.
 
هشت قرارگاه شهید تابش، بنی هاشم، خاتم الانبیا، حضرت زینب، حضرت امام حسین، حضرت رسول اکرم، حضرت ابوالفضل و بیت المقدس مناطق نوبنیاد، سفین قدیم و سفین جدید، محدوده بیمارستان تا مسجد امیر، شهرک صدف، شهرک رز و مرکز شهر و حومه را به صورت تیم‌های سیار پوشش خواهند داد.
منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی