تیتر امروز

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف
چه کسی رئیس مجلس دوازدهم خواهد شد؟ دیدار گزارش می‌دهد:

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف

محمدباقر قالیباف گرچه نفر اول انتخابات مجلس دوازدهم از تهران نشد، اما همچنان انتظار دارد که در مقام شیخ مکلای جریان اصولگرا، در جایگاه خود ابقا شود، گزینه‌های دیگری نیز برای ریاست بر مجلس مطرح...
آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار
دیدار نخستین برنامه از "پریسکوپ" را منتشر می‌کند

آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار

با توجه به طیف گسترده علاقه مندی‌ها در دهه‌های اخیر در زمینه‌های شغلی و به طبع سردرگمی و عدم آگاهی نسل نوجوان و جوان (نسل Z) نسبت به آینده، بازار کار، میزان درآمد، جایگاه شغلی و اجتماعی هر حرفه...
حمله اسرائیل به ایران: محدود، اما حاوی پیام مهم
از چشم جهان (۱۴۶)

حمله اسرائیل به ایران: محدود، اما حاوی پیام مهم

پس از تنش‌های شدید اخیر میان تهران و تل‌آویو که با حمله مستقیم ایران و پاسخ محدود اسرائیل در اصفهان همراه بود، نویسندگان نشریه نیویورک تایمز آمریکا در گزارشی به این موضوع حساس در خاورمیانه پرداختند...
فرماندار دلگان:

جبهه مقابله با کرونا را نباید رها کنیم

فرماندار دلگان سیستان و بلوچستان گفت: بازگشایی تدریجی برخی صنوف به منزله رها کردن کار توسط مردم نیست، هنوز در جنگیم، بنابراین جبهه مقابله با کرونا را نباید رها کرد.

کد خبر: ۵۷۸۹۴
۰۹:۰۸ - ۲۴ فروردين ۱۳۹۹

جبهه مقابله با کرونا را نباید رها کنیم

دیدارنیوز ـ مجتبی شجاعی بیان کرد: گرچه دستورالعمل بازگشایی محیط‌های کسب و کار به شرط اخذ مجوز‌های لازم بهداشتی و با رعایت اصول بهداشتی داده شده، اما برای حفاظت جان مردم به همکاری بیش از پیش کسبه نیاز داریم.

 

وی ادامه داد: مردم اشتباه نکنند، سطح مراقبت را کاهش ندهند، در مقطع حساسی از مقابل با کرونا هستیم، وقت سستی، کم کاری و غفلت نیست، غفلت کنیم تلفات داده و کار سخت‌تر می‌شود.

 

وی اظهار داشت: بازگشایی صنوف فضیلت نیست، اضطرار است و مسابقه در بازگشایی صنوف توسط کسبه اشتباه هست و حال بنا به برخی ضرورتها، بازگشایی‌ها می‌بایست تدریجی، پلکانی و بر اساس نظام و پروتکل طراحی شده باشد و در شرایط فعلی نیز تشدید نظارت‌ها مهم است.

 

مقام عالی دولت در دلگان افزود: هنوز اسب کرونا مهار نشده، اتفاق امیدوار کننده‌ای رقم نخورده و این بازگشایی صنوف زمینه کنار گذاشتن احتیاط یک ماه اخیر نباشد.

 

شجاعی گفت: دولت اجازه بازگشایی صنوف را مشروط به دریافت تأییدیه تعهدنامه، گواهی سلامت از وزارت بهداشت، اخذ کد بهداشتی و نصب در واحد صنفی نموده و تا این شرایط فراهم نشود اجازه بازگشایی هیچ صنفی را نمی‌دهیم و اگر صنفی هم پس از ایجاد شرایط فوق بازگشایی شد، هر زمان شرایط بهداشتی در آن رعایت نشود مجدد بسته خواهد شد.

 

وی گفت: واحد‌های صنفی که گواهی سلامت و بارکد ادامه فعالیت را دریافت می‌کنند مکلفند بهداشت محیط کسب و کار، بهداشت فردی شاغلان و بهداشت مشتریان و مراجعان را رعایت کنند.

 

فرماندار دلگان اظهار کرد: همه شرایط سخت این روز‌های کسبه را درک میکنیم، شرمنده آن‌ها هم هستیم و از فداکاری آنان هم آگاهیم، اما تنها بحث سلامت نیست، بحث، بحث جان هم وطنانمان است و جامعه در پیچ سخت فعلی نیاز به تحمل سختی و همراهی و وحدت دارد تا کرونا شکست بخورد.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی