تیتر امروز

آژانس: آسیبی به سایت‌های هسته‌ای اصفهان وارد نشد/ تکذیب ممنوعیت پرواز عراق - ایران
انتقام ایران از اسرائیل پس از حمله تروریستی به کنسولگری (این گزارش بروزرسانی می‌شود)

آژانس: آسیبی به سایت‌های هسته‌ای اصفهان وارد نشد/ تکذیب ممنوعیت پرواز عراق - ایران

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
رئیس اداره منابع طبیعی سمیرم خبر داد:

اعزام دومین اکیپ مدیریت کنترل کوچ از سمیرم به استان فارس

رئیس اداره منابع طبیعی سمیرم از اعزام دومین اکیپ مدیریت کنترل کوچ از سمیرم به استان فارس جهت جلوگیری از کوچ زودهنگام عشایر به مراتع ییلاقی شهرستان سمیرم خبر داد.

کد خبر: ۵۷۸۳۸
۱۴:۳۶ - ۲۳ فروردين ۱۳۹۹

اعزام دومین اکیپ مدیریت کنترل کوچ از سمیرم به استان فارس

دیدارنیوز ـ علی پور عسگر با اشاره به اعزام دومین اکیپ مدیریت کنترل کوچ از سمیرم به استان فارس، اظهار داشت: در دومین اقدام مؤثر جهت جلوگیری از کوچ زودهنگام عشایر به مراتع ییلاقی شهرستان سمیرم، نیرو‌های یگان حفاظت از ورودی پاسگاه زمان کهریز از طرف استان فارس از طریق محور خسرو شیرین به سمت شهرستان‌های کامفیروز و سپیدان و سده در استان فارس عزیمت کردند.
 
وی افزود در طول این مسیر با بیش از ۳۰ خانوار عشایری کوچ رو با هفت هزار رأس دام گفتگو شد و پس از آن با جنگلبانان شهر‌های آباده و کامفیروز جلسه‌ای برگزار شد.
 
رئیس اداره منابع طبیعی سمیرم ادامه داد: پس از تشریح وضعیت شهرستان سمیرم مقرر شد با توجه به عدم آمادگی مراتع سمیرم برای پذیرش دام و شیوع ویروس کرونا هر شهرستان به نوبه خود میزبان عشایر در میان بند‌ها باشند، تا زمان طی مسیر به صورت پیاده طولانی‌تر شود.
 
در این نشست مشترک بین نمایندگان دو استان بر تعامل و ارتباط هماهنگ و نتیجه مؤثر آن در حفظ مراتع کشور تاکید شد.
منبع: مهر
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی