تیتر امروز

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.
مدیرعامل سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری کاشان مطرح کرد:

ضدعفونی پیوسته تاکسی‌های شهری کاشان برای مقابله با شیوع کرونا

مدیرعامل سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری کاشان از ضدعفونی مستمر و پیوسته تاکسی‌های شهر کاشان برای مقابله با شیوع کرونا خبر داد.

کد خبر: ۵۷۸۲۸
۱۴:۱۳ - ۲۳ فروردين ۱۳۹۹

ضدعفونی پیوسته تاکسی‌های شهری کاشان برای مقابله با شیوع کرونا

دیدارنیوز ـ سید محمدرضا متشکره با بیان اینکه همزمان با شیوع کرونا ویروس در کاشان اتوبوس‌های شهری برای ناوگان حمل و نقل عمومی روزانه سه نوبت انجام می‌شد، اظهار داشت: آموزش‌ها و دستورالعمل‌های بهداشتی نیز در اختیار رانندگان ۱۳۰ اتوبوس شهری قرار گرفت و نکات و هشدار‌های لازم نیز در این زمینه اطلاع رسانی شد.
 
وی همچنین از ضدعفونی مستمر تاکسی‌های شهری برای تأمین امنیت و آرامش خاطر همشهریان کاشانی خبر داد و ابراز داشت: این اقدام روزانه و از ساعت ۹ الی ۱۱ صبح انجام می‌شود.
 
مدیرعامل سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری کاشان افزود: برای عدم گسترش شیوع ویروس کرونا و به منظور حفظ فاصله اجتماعی بین شهروندان، تاکسیرانان موظف شدند تا زمان کنترل بیماری کرونا در صندلی عقب بیش از دو مسافر سوار نکنند.
 
وی با اشاره به اینکه سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری کاشان از اولین شهر‌های کشور در الزامی کردن رعایت تمامی موازین بهداشتی برای رانندگان اتوبوس و تاکسی بوده است، خاطرنشان کرد: این سازمان ضدعفونی کردن ناوگان حمل و نقل عمومی درون شهری را به منظور آرامش خاطر شهروندان کاشانی تا زمان کنترل کامل این ویروس در دستور کار خود دارد.
 
متشکره در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اقدامات فرهنگی و تبلیغی سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری کاشان گفت: به این منظور اقلام ترویجی و هشدار دهنده به منظور آگاهی بخشی شهروندان کاشانی با همکاری سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری کاشان تهیه و در ناوگان حمل و نقل عمومی شهر کاشان اعم از اتوبوس و تاکسی نصب شد.
منبع: مهر
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی