تیتر امروز

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.
اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...
رئیس اورژانس فارس اعلام کرد:

افزایش تعداد مسمومین الکلی در فارس به ۷۵۷ نفر

رئیس اورژانس فارس اعلام کرد که تا ساعت ۷ صبح شنبه ۲۳ فروردین ۷۵۷ نفر در استان به دلیل مصرف الکل صنعتی مسموم شده‌اند.

کد خبر: ۵۷۸۲۶
۱۴:۱۱ - ۲۳ فروردين ۱۳۹۹

افزایش تعداد مسمومین الکلی در فارس به ۷۵۷ نفر

دیدارنیوز ـ محمدجواد مرادیان بیان کرد: از ابتدای شیوع کرونا تا ساعت هفت صبح ۲۳ فروردین، ۷۵۷ نفر به علت مسمومیت با الکل صنعتی به مراکز درمانی استان مراجعه کرده‌اند که از این تعداد ۶۳۶ نفر تحت درمان و بستری هستند.
 
او افزود: در پی شیوع ویروس کرونا در ایران و شایعه تاثیر مصرف الکل بر مقابله با این بیماری متاسفانه ۹۲ نفر در فارس بر اثر مسمومیت الکل، جان خود را از دست دادند.
 
رئیس اورژانس استان فارس خاطرنشان کرد: تعداد افرادی که در شیراز با الکل صنعتی مسموم شده‌اند ۶۱۲ است که از این تعداد ۷۸ فوت کرده‌اند.
 
مرادیان با اشاره به اینکه سن مسمومین از ۲۰ تا ۴۰ سال است و تعدادی از این افراد در بخش مراقبت‌های ویژه بستری هستند، ادامه داد: مصرف الکل متانول و یا همان الکلی که در محلول‌های ضدعفونی استفاده می‌شود، بسیار سمی است و استفاده از آن اثر منفی دارد و تاثیر آن بر روی کبد و کلیه‌ها زیاد است.
 
او ضمن هشدار جدی اعلام کرد: مصرف هرگونه الکل به هیچ عنوان در کنترل، پیشگیری و کاهش بیماری کرونا موثر نیست و اثرات زیانبخشی را به دنبال دارد.
 
به گفته سردار حبیبی، فرمانده نیروی انتظامی فارس نیز هشت نفر از عوامل اصلی تولید و فروش مشروبات الکلی در استان شناسایی و دستگیر شده‌اند و عملیات شناسایی و دستگیری سایر متهمان ادامه دارد.
منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی