تیتر امروز

حزب الله به اسرائیل هشدار داد؛ ایران را تحریک نکنید
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق (بروزرسانی می‌شود)

حزب الله به اسرائیل هشدار داد؛ ایران را تحریک نکنید

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.
مدیر عامل هلال احمر استان مطرح کرد:

آماده‌باش هلال‌احمر یزد برای امدادرسانی در سیلاب احتمالی/ مردم در حاشیه رودخانه‌ها قرار نگیرند

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان یزد گفت: هلال احمر استان در آماده باش کامل برای امدادرسانی در سیل و طغیان رودخانه هاست.

کد خبر: ۵۷۸۰۵
۱۲:۵۲ - ۲۳ فروردين ۱۳۹۹

آماده‌باش هلال‌احمر یزد برای امدادرسانی در سیلاب احتمالی/ مردم در حاشیه رودخانه‌ها قرار نگیرند

دیدارنیوز ـ محسن حرازی زاده اظهار داشت: با توجه به هشدار‌های هواشناسی در خصوص بارش شدید باران در سطح استان تیم‌های عملیاتی هلال احمر در مواجهه با سیل و آبگرفتی در حال آماده باش قرار گرفته اند.
 
وی ادامه داد: هم اکنون ۱۳ پایگاه امداد و نجات استان مجهز به تجهیزات و امکانات امدادرسانی در سیل و احتمال طغیان رودخانه‌ها شده اند.
 
مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان یزد با بیان اینکه همه تیم‌های هلال احمر در حالت آماده باش هستند اضافه کرد: تیم‌های امدادی و واکنش سریع نیز با تجهیزات کامل در شعب مستقر شده اند.
 
وی بیان داشت: تیم‌های امداد و نجات کوهستان و یک تیم آنست یزد و شعبه‌های هلال احمر استان آماده ارائه خدمات امدادی به مردم هستند.
 
حرازی با تاکید بر اینکه با توجه به سیلابی شدن مسیل‌ها مردم در حاشیه رودخانه‌های فصلی و مسیل‌ها قرار نگیرند و از رفتن به ارتفاعات و روستا‌ها نیز خودداری کنند اظهار داشت: در روز‌های گذشته در پی بارندگی و جاری شدن سیل و آب گرفتگی در میبد تعدادی خانوار و خودرو رهاسازی شدند و همچنین در اردکان یک خانواده دچار سیل شدند که پدر و مادر خانواده نجات یافتند و ۲ فرزند خانواده که بر اثر سیل جان باختند، جسد آن‌ها با تلاش نیرو‌های امدادی و مردمی پیدا شد.
 
مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان یزد عنوان کرد: هموطنان در صورت گرفتار شدن در سوانح و حوادث با شماره تلفن ۱۱۲ برای دریافت خدمات امداد و نجات در هر ساعت از شبانه روز تماس برقرار کنند.
منبع: ایلنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی