تیتر امروز

حمله ایران به اسرائیل/ انهدام سه ریز پرنده در آسمان اصفهان/ مقام نظامی: هیچ خسارتی در پی نداشته است
انتقام پس از حمله تروریستی به کنسولگری (این گزارش بروزرسانی می‌شود)

حمله ایران به اسرائیل/ انهدام سه ریز پرنده در آسمان اصفهان/ مقام نظامی: هیچ خسارتی در پی نداشته است

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.

شکار در فصل ممنوعه، ممنوع

رئیس اداره محیط زیست شهرستان خرم‌دره گفت: با آغاز فصل بهار گره‌بندی پرندگان وحشی و تخم‌گذاری جهت زاد و ولد آغاز شده و در فصل ممنوعه شکار با هر طریق و وسیله‌ای ممنوع است.

کد خبر: ۵۷۷۸۵
۱۲:۱۱ - ۲۳ فروردين ۱۳۹۹

شکار در فصل ممنوعه، ممنوع

دیدارنیوز ـ توکل سلیمانی از دستگیری یک نفر شکارچی کبک در این شهرستان خبر داد و افزود: محیط‌بانان اداره محیط زیست خرم‌دره حین گشت و کنترل در اراضی شهرستان به یک نفر شکارچی که از طریق گستراندن تور و تله اقدام به زنده‌گیری کبک‌ها می‌کرد برخورد و نامبرده را دستگیر کردند.
 
وی با بیان این‌که از متخلف دو قطعه کبک شکاری بانضمام ۱۱ رشته تور ویژه زنده‌گیری و دو عدد قفس کشف و ضبط شد، ادامه داد: متخلف جهت اعمال قانون به مقام محترم قضایی معرفی شد.
 
سلیمانی با بیان این‌که با آغاز فصل بهار گره‌بندی پرندگان وحشی و تخم‌گذاری جهت زاد و ولد آغاز شده و در فصل ممنوعه شکار با هر طریق و وسیله‌ای هستیم، تاکید کرد: به شکارچیان هشدار داده می‌شود که درصورت تخلف به اشد مجازات محکوم خواهند شد.
 
رئیس اداره محیط زیست شهرستان خرم‌دره با بیان این‌که متخلف به جریمه محیط زیست و قضایی محکوم شد، افزود: شکار غیرمجاز دارای تبعاتی است که قطعا گریبان‌گیر جامعه انسانی خواهد شد، زیرا زندگی در جامعه جهانی بدون برخورداری از محیط زیست سالم و پاک ممکن نیست.
منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی