تیتر امروز

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.
شهردار اصفهان خبر داد:

فعالیت ۵۹ خط اتوبوس در اصفهان/ مترو همچنان تعطیل است

شهردار اصفهان گفت: برای اجرای طرح فاصله گذاری تلاش‌های ویژه‌ای انجام داده و زمینه درست اجرای این طرح را با آموزش و نشانه گذاری در مکان‌هایی که صف و ازدحام ایجاد می‌شود، فراهم کرده ایم.

کد خبر: ۵۷۷۶۵
۱۱:۲۶ - ۲۳ فروردين ۱۳۹۹

فعالیت ۵۹ خط اتوبوس در اصفهان/ مترو همچنان تعطیل است

دیدارنیوز ـ قدرت اله نوروزی اظهار کرد: سال نو در شرایطی که شیوع کرونا بر همه ما تحمیل شد، آغاز شد و این وضعیت بسیاری از فرصت‌هایی را که می‌توانست برای شهر و شهروندان و جامعه مفید باشد محدود کرد. 
 
وی با بیان اینکه با همکاری همه و جدی گرفتن نکات بهداشتی توسط مردم از این مشکل هم عبور می‌کنیم، افزود: لازم است همه ما سبک جدید زندگی که همراه با مراقبت‌های ویژه بهداشتی است را تحت هیچ شرایطی فراموش نکنیم و همه نکات را به دقت رعایت کنیم. مردم باید بدانند ما همه در یک قایق نشسته ایم، بنابراین لازم است تا نسبت به این مسئله بی تفاوت نباشیم. 
 
نوروزی با اشاره به اینکه شهرداری اصفهان به عنوان پیشگام در همه حوزه‌ها با امکانات خدماتی، فرهنگی و اجتماعی به صورت شبانه روزی تلاش می‌کند تا مردم کمتر آسیب ببینند، گفت: در فروشگاه‌های بزرگ کوثر نشانه گذاری برای رعایت فاصله یک و نیم متری صورت گرفته و باز هم ادامه دارد، البته با توجه به توصیه متخصصان امر همه باید از ماسک استفاده کنیم. 
 
شهردار اصفهان خاطرنشان کرد: با توجه به آغاز برخی فعالیت‌ها و احتمالا افزایش ترددها، نگرانی از ازدحام در اتوبوس‌ها برای ما ایجاد شد که تصمیم گرفتیم خطوط فعال اتوبوسرانی را افزایش دهیم، بنابراین از امروز ۵۹ خط فعال می‌شود تا مردم بتوانند با فاصله از یکدیگر از حمل و نقل عمومی استفاده کنند.
 
به نقل از اداره ارتباطات رسانه‌ای شهرداری اصفهان، وی تصریح کرد: بر فعالیت و شلوغی خطوط هم نظارت می‌شود تا اگر در خطی ازدحام صورت گرفت، سریعا تعداد سرویس خط را افزایش دهیم. 
 
شهردار اصفهان همچنین اعلام کرد؛ مترو هنوز تعطیل است و در صورت نیاز حتما مترو هم به ناوگان حمل و نقل عمومی اضافه می‌شود.
 
نوروزی از مردم اصفهان خواست همه نکاتی که برای فاصله گذاری گفته شد را رعایت کنند و افزود: اگر در اتوبوس‌ها ازدحامی ایجاد شد آن را به ۱۳۷ اطلاع دهید، چراکه نظرات مردم می‌تواند ما را به سوی تصمیمات بهتر هدایت کند.
منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی