تیتر امروز

حمله ایران به اسرائیل/ انهدام سه ریز پرنده در آسمان اصفهان/ مقام نظامی: هیچ خسارتی در پی نداشته است
انتقام پس از حمله تروریستی به کنسولگری (این گزارش بروزرسانی می‌شود)

حمله ایران به اسرائیل/ انهدام سه ریز پرنده در آسمان اصفهان/ مقام نظامی: هیچ خسارتی در پی نداشته است

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.
رئیس اداره منابع طبیعی شاهرود:

چرا طرح مدیریت در مبادی ورودی و خروجی مراتع شاهرود اجرا می‌شود؟

رئیس اداره منابع طبیعی شاهرود بابیان اینکه طرح مدیریت چرا در ورودی و خروجی مراتع شهرستان اجرا می‌شود، گفت: هدف از این طرح حفاظت از مراتع و کمک عرصه‌های طبیعی به توسعه پایدار است.

کد خبر: ۵۷۷۲۵
۰۹:۵۶ - ۲۳ فروردين ۱۳۹۹

طرح مدیریت چرا در مبادی ورودی و خروجی مراتع شاهرود اجرا می‌شود

دیدارنیوز ـ محمدرضا کشاورزیان ضمن بیان اینکه طرح مدیریت چرا و کنترل ورود و خروج دام در مراتع قشلاقی شهرستان شاهرود اجرا می‌شود، ابراز داشت: به این منظور با استقرار ایست و بازرسی کمپ کنترل دام در رصد کامل است.
 
وی بابیان اینکه ورود زودهنگام دام موجب تخریب پوشش گیاهی در مراتع قشلاقی می‌شود، افزود: دامداران و بهره‌برداران می‌بایست طبق زمان‌بندی از حضور در مراتع قشلاقی خودداری کنند در غیر این صورت برابر مقررات با متخلفان برخورد خواهد شد.
 
رئیس اداره منابع طبیعی شاهرود از استقرار اکیپ‌های حفاظتی ثابت و سیار در مبادی و گلوگاه‌های ورودی حوزه شهرستان خبر داد و ابراز داشت: در این راستا تعدادی از دامداران غیرمجاز توسط مأموران منابع طبیعی شناسایی و ضمن توقیف خودرو‌های حامل دام آنان و پس از اعمال قانون و با همراهی نیرو‌های حفاظتی به آخرین نقطه استحفاظی شهرستان هدایت شدند.
 
کشاورزیان ضمن بیان اینکه از دام‌های غیرمجاز دامداران و مازاد جلوگیری خواهند شد، تصریح کرد: مأموران منابع طبیعی به‌صورت شبانه‌روزی در کمپ‌های ایست و بازرسی مبادی ورودی و خروجی شهرستان‌ها حضور دارند این اقدامات برای کنترل محور‌های مواصلاتی و خروجی شهرستان‌ها و نیز به‌منظور جلوگیری از تردد کامیون‌های حمل دام غیرمجاز انجام خواهد گرفت.
 
وی هدف از اجرای طرح را حفاظت از مراتع و عرصه‌های طبیعی و کمک به توسعه پایدار با تعادل بخشی به دام و مرتع خواند و افزود: این طرح طی دو مرحله بهره‌برداری از مراتع در زمان ییلاق و قشلاق انجام می‌شود.
منبع: مهر
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی