تیتر امروز

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.
اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...
رئیس پلیس راهور کرمانشاه:

تردد پلاک‌های غیربومی در کرمانشاه همچنان ممنوع است

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان کرمانشاه گفت: ممنوعیت تردد پلاک‌های خارج از استان و غیر ساکن ادامه دارد.

کد خبر: ۵۷۵۹۱
۱۵:۳۱ - ۲۰ فروردين ۱۳۹۹

تردد پلاک‌های غیربومی در کرمانشاه همچنان ممنوع است

دیدارنیوز ـ به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ فضل الله شیری اظهار داشت: تردد وسایل نقلیه خارج از استان ممنوع بوده و برابر ضوابط ابلاغی، متخلفین مشمول اعمال قانون ۵۰۰ هزار تومانی و توقیف یک ماهه خودرو خواهند شد.
 
وی گفت: ملاک تشخیص بومی و ساکن بودن پلاک وسیله نقلیه، کارت ملی و بیمه نامه شخص ثالث و احراز هویت و سکونت راننده است.
 
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان کرمانشاه تصریح کرد: هرگونه تغییر در اعداد، ارقام، مخدوش کردن پلاک و در اختیار گذاشتن آن به شخص یا نصب روی وسیله نقلیه دیگر یا حرکت با تک پلاک یا بدون پلاک، ممنوع بوده که علاوه بر اعمال قانون شامل توقیف هم می‌شود.
 
سرهنگ شیری ادامه داد: تردد کادر بهداشت و درمان و خدمات پزشکی و پزشکان و پرستاران تلاشگر عرصه سلامت در معابر شهری و جاده‌ها با ارائه کارت شناسایی یا برگ مأموریت بلامانع است.
 
این مقام انتظامی در پایان ضمن انتقاد از افزایش تردد‌های شهری طی این هفته که قطعاً موجب شیوع این بیماری می‌شود، بیان داشت: تردد وسایل نقلیه نظامی، انتظامی، امدادی، مدیریت بحران و خدمات پزشکی و درمانی هم برابر قانون به جهت خدمات عمومی مستثنی است.
منبع: مهر
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی