تیتر امروز

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.
کمیته سهام و راهبردی تاصیکو برگزار شد،

سلیمانی: صنعتگران و معدن کاران صدر تامین سال ۱۳۹۹ را جهادی آغاز کردند/ در تامین منافع کارگران کوتاهی نمی‌کنیم

جلسات کمیته سهام و کمیته راهبردی شرکت سرمایه‌گذاری صدرتامین وابسته به شستا با حضور تمامی اعضا برگزار شد و مدیر عامل تاصیکو بر ادامه تلاش‌های جهادی صنعتگران و معدنکاران تاکید کرد.

کد خبر: ۵۷۵۳۷
۱۲:۱۱ - ۲۰ فروردين ۱۳۹۹

سلیمانی: صنعتگران و معدن کاران صدر تامین سال ۱۳۹۹ را جهادی آغاز کردند/ در تامین منافع کارگران کوتاهی نمی‌کنیم

دیدارنیوز ـ جلسات کمیته سهام و کمیته راهبردی با حضور مدیرعامل، معاونین و مدیران در شرکت سرمایه گذاری صدر تامین برگزار شد. 
 
غلامرضا سلیمانی ابتدا در جلسه کمیته سهام گفت: تمامی اقدامات در راستای حفظ سهام سهامداران باید با نهایت دقت در دستور کار کمیته سهام قرار گیرد و تحلیل‌های ارائه شده از سوی کمیته برپایه علمی و اجرایی باشد چراکه ما تعهد داریم در راستای توسعه و پایداری صنعت، معدن و ... برنامه‌های کلان را اجرایی کنیم. 
 
وی اظهار داشت: برپایه سیاست‌های وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی مجموعه تاصیکو تا به امروز حرکت کرده است و تیم‌های کارشناسی در کمیته سهام نیز عملکرد قابل قبولی در مجموعه بزرگ صدر تامین داشته اند.
 
مدیرعامل تاصیکو بیان داشت: صنعتگران و معدنکاران خانواده صدر تامین از ابتدای سال حرکت جهادی خود را همانند سال‌های گذشته آغاز و سرلوحه کار قرار داده اند. باید توجه داشته باشیم این حرکت جهادی در سال جهش تولید موجب شکوفایی بیش از پیش این حوزه‌ها می‌شود. 
 
وی اظهار داشت: در سال ۱۳۹۸ مجموعه اقدامات قابل توجهی در مجموعه صدر تامین رقم خورده است و به سهامداران تاصیکو باید اعلام کرد که موتور حرکت این شرکت سرمایه گذاری روشن است و ما از هیچ اقدامی در راستای منافع آنان و کارگران خانواده تامین اجتماعی کوتاهی نخواهیم کرد. 
 
همچنین در جلسه کمیته سند راهبردی تاصیکو نیز غلام رضا سلیمانی بار دیگر بر توان حداکثری برای ارائه سند راهبردی صدر تامین تاکید و گفت این سند بیانگر آن است که همکاران ستادی و شرکت‌های تابعه چه اقداماتی را در راستای چه اهدافی باید در دستور کار قرار دهند. براین اساس جلسات کمیته راهبردی باید همانند امروز باحضور تمامی اعضا برگزار و سند نهایی اعلام و اجرایی شود. 
 
وی خاطر نشان کرد: ایران اسلامی از پتانسیل‌های بالای معدنی و فلزی برخوردار است و ما به عنوان یک هلدینگ تخصصی در این زمینه با اقدامات کارشناسی شده که قابلیت اجرایی داشته باشد در تلاش هستیم این پتانسیل‌ها را بهره گیری و خبر‌های خوشی را به مردم عزیز ایران بدهیم.
 
 حمزه وکیلی، معاونت نظارت بر شرکت‌ها نیز در این جلسه ضمن تاکید بر اصول حرفه‌ای در سهام و سهامداری بیان داشت: نهاد‌های بالا دستی مسیر را مشخص کرده اند و ما با اجرای سیاست‌های آنان و همچنین با تکیه بر اعضای کمیته سهام می‌توانیم در سال ۱۳۹۹ گام‌های اساسی در راستای پرتفوی صدر تامین برداریم.
منبع: ایلنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی