تیتر امروز

آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار
دیدار نخستین برنامه از "پریسکوپ" را منتشر می‌کند

آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار

با توجه به طیف گسترده علاقه مندی‌ها در دهه‌های اخیر در زمینه‌های شغلی و به طبع سردرگمی و عدم آگاهی نسل نوجوان و جوان (نسل Z) نسبت به آینده، بازار کار، میزان درآمد، جایگاه شغلی و اجتماعی هر حرفه...
حمله اسرائیل به ایران: محدود، اما حاوی پیام مهم
از چشم جهان (۱۴۶)

حمله اسرائیل به ایران: محدود، اما حاوی پیام مهم

پس از تنش‌های شدید اخیر میان تهران و تل‌آویو که با حمله مستقیم ایران و پاسخ محدود اسرائیل در اصفهان همراه بود، نویسندگان نشریه نیویورک تایمز آمریکا در گزارشی به این موضوع حساس در خاورمیانه پرداختند...
حسام سلامت:در حال تجربه جنگ داخلی هستیم/سرنوشت جنگ،می‌تواند آینده ما را تعریف کند/ جامعه چندبار به حاکمیت فرصت تغییر داد
گفت و گوی دیدار در برنامه جامعه پلاس با یک جامعه شناس:

حسام سلامت:در حال تجربه جنگ داخلی هستیم/سرنوشت جنگ،می‌تواند آینده ما را تعریف کند/ جامعه چندبار به حاکمیت فرصت تغییر داد

"جامعه پلاس" عنوان برنامه جدیدی از دیدارنیوز است که ذیل این برنامه همه دغدغه‌های اجتماعی مانند زنان، محیط زیست، آسیب‌های اجتماعی، مهاجرت، حاشیه نشینی و ..با حضور کارشناسان تحلیل و بررسی می‌شود.
نماینده تام‌الاختیار دانشگاه علوم‌پزشکی استان زنجان در شهرستان ایجرود:

آمار بیماران کرونایی در ایجرود نگران‌کننده است

نماینده تام‌الاختیار دانشگاه علوم‌پزشکی استان زنجان در شهرستان ایجرود گفت: آماری که از ابتلایان به بیماری کرونا در شهرستان ایجرود گزارش می‌شود، نگران کننده است.

کد خبر: ۵۷۵۲۸
۱۱:۵۶ - ۲۰ فروردين ۱۳۹۹

آمار بیماران کرونایی در ایجرود نگران‌کننده است

دیدارنیوز ـ محمدرضا مهراسبی صبح چهارشنبه در نشست خبری که به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد، با بیان اینکه آماری که امروز در خصوص ابتلایان به بیماری کرونا در شهرستان ایجرود داده می‌شود، نگران کننده است، افزود: با نگاهی به جمعیت ایجرود که ۳۶ هزار نفر است، آماری که امروز در زمینه ابتلایان به بیماری کرونا در این شهرستان ارائه می‌شود، آماری نگران کننده است.
 
وی با یادآوری اینکه مبتلا شدن ۲۷ نفر در ایجرود به بیماری کرونا نسبت به جمعیت ۳۶ هزار نفری این شهرستان، آمار بالایی است، تصریح کرد: اگر واقع‌بینانه به این قضیه نگاه کنیم، دلیل وجود این آمار نگران کننده در ایجرود، بازگشت کارگرانی است که در شهر‌های تهران و قم مشغول به کار بودند که این خود عاملی برای بالا رفتن تعداد مبتلا شدگان به این بیماری در ایجرود شده است.
 
مهراسبی با بیان اینکه بیشترین آمار مبتلایان به ویروس کرونا در ایجرود به صورت خانوادگی بوده است، ادامه داد: همه باید به این موضوع واقف باشند که امروز کشور در شرایط جنگی قرار داشته و همه ما باید همکاری و تعامل لازم را در راستای پشت سر گذاشتن شرایطی که دچار آن شده‌ایم، داشته باشیم.
 
رئیس دانشکده بهداشت و نماینده تام‌الاختیار دانشگاه علوم‌پزشکی استان زنجان با تاکید بر اینکه در اجاد نقاهتگاه باید همه پروتکل‌های بهداشتی مدنظر قرار گیرد، اظهار کرد: متاسفانه نقاهتگاه‌هایی که در ورزشگاه‌های ایجرود ایجاد شده است، به لحاظ استاندارد‌های لازم، قابل قبول نیست. از طرفی، خوابگاه‌های آموزش و پرورش این شهرستان نیز تخلیه شده است تا به عنوان نقاهتگاه از آن استفاده شود.
 
مهراسبی با بیان اینکه اولویت در چنین شرایطی این است که افراد مبتلا شده حتما باید در نقاهتگاه‌ها حضور داشته و از کانون خانواده خارج شوند، خاطرنشان کرد: آماری که امروز در خصوص مبتلایان به ویروس کرونا در ایجرود ارائه می‌شود، آمار تکان‌دهنده‌ای است، به همین خاطر اولویت در چنین شرایطی، جدا کردن افراد مبتلا شده به این ویروس از خانواده‌های‌شان است.
منبع: مهر
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی