تیتر امروز

هشدار حزب الله به اسرائیل/ ادعای نیویورک‌تایمز درباره حادثه اصفهان
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق (بروزرسانی می‌شود)

هشدار حزب الله به اسرائیل/ ادعای نیویورک‌تایمز درباره حادثه اصفهان

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
شاخه‌های زیتون از میان زبانه‌های آتش
یادداشت اختصاصی دیدار؛ چالش ایران و اسرائیل از زاویه‌ای دیگر

شاخه‌های زیتون از میان زبانه‌های آتش

برخی حقایق، معادلات، ملاحظات، مراودات و هماهنگی‌های خاص بین‌المللی در میانه‌های آتش بین ایران و اسرائیل، جان مایه یادداشت اسفندیار عبداللهی است که آینده روابط ایران با آمریکا و اسرائیل را تصویر...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.
معاون علوم پزشکی یزد:

وضعیت کرونا در بیمارستان مهریز ثبات گرفت

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی یزد با اشاره به برقراری ثبات ورودی و خروجی بیماران کرونایی به بیمارستان مهریز، خواستار تداوم همکاری مردم در مهار این بیماری با در خانه ماندن شد.

کد خبر: ۵۷۴۱۲
۱۴:۴۲ - ۱۹ فروردين ۱۳۹۹

وضعیت کرونا در بیمارستان مهریز ثبات گرفت

دیدارنیوز ـ دکتر «محمود نوری شادکام» در جریان بازدید از سی تی اسکن، اورژانس و بخش بستری بیماران مبتلا به بیماری کرونا در بیمارستان فاطمه الزهرا (س) مهریز، از نحوه ارائه خدمات در بیمارستان ابراز رضایت کرد و از تلاش پزشکان، پرستاران و سایر کارکنان این مرکز درمانی قدردانی کرد.

 

وی انگیزه پرسنل بیمارستان مهریز برای خدمت به بیماران را مثال زدنی عنوان کرد و گفت: بیمارستان مهریز در ارائه خدمات به بیماران و به ویژه بیماران کرونایی در وضعیت مطلوبی قرار دارد و به لحاظ ورودی و خروجی بیماران در این بیمارستان در وضعیت ثبات قرار داریم، ولی همچنان مردم همکاری لازم را در خصوص قرنطینه خانگی داشته باشند.

 

معاون دانشگاه علوم پزشکی یزد همچنین گفت: همانطور که پرسنل درمان در حال فداکاری و ایثار جهت ارائه خدمات به بیماران هستند، مردم نیز باید با درک شرایط موجود، مسائل مربوط به بهداشت و ماندن در خانه را رعایت کنند تا به زودی شاهد کاهش این بیمارستان در سطح جامعه باشیم.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی