تیتر امروز

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.
اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...
در اطلاعیه‌ای تأکید شد؛

هشدار به تردد افراد و چرای دام در حریم رودخانه‌های اردبیل

شرکت آب منطقه‌ای اردبیل با صدور اطلاعیه‌ای نسبت به تردد افراد و چرای دام در حریم رودخانه‌ها و مسیل‌های اردبیل به دلیل شدت گیری بارش‌ها هشدار داد.

کد خبر: ۵۷۳۹۷
۱۴:۰۳ - ۱۹ فروردين ۱۳۹۹

هشدار به تردد افراد و چرای دام در حریم رودخانه‌های اردبیل

دیدارنیوز ـ شرکت آب منطقه‌ای اردبیل با توجه به ورود سامانه ناپایدار جوی اطلاعیه‌ای را صادر کرد.

 

در این اطلاعیه تأکید شده است: «به دلیل افزایش بارش و رواناب، لازم است تا از هرگونه تردد و توقف افراد و وسائط نقلیه و چرای دام در حریم و بستر رودخانه‌ها و مسیل‌های استان اردبیل خودداری شود.

 

بر اساس پیش بینی سطح «هشدار قرمز» اداره کل هواشناسی استان اردبیل از وضعیت بارش‌های ساعات آتی در استان اردبیل، به‌ویژه برای مناطق مرکزی و جنوبی استان و شهرستان گرمی لازم است تا در رودخانه‌ها و مسیل‌ها به احتمال سیلابی شدن مسیر نکات ایمنی رعایت شده و از هرگونه تردد و توقف افراد و وسائط نقلیه و چرای دام پرهیز شود. در این راستا از شهروندان خواست تا از نزدیک شدن به حریم و بستر رودخانه و مسیل‌ها اکیداً خودداری گردد.

 

نزول بارش‌های آسمانی، بخشی از کمبود بارندگی امسال در استان اردبیل را جبران می‌نماید و با رعایت نکات ایمنی و عدم تردد و توقف در حریم و بستر رودخانه‌ها و مسیل‌ها امیدواریم از برکت این نزولات آسمانی بهره‌مند شویم.»

منبع: مهر
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی