تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.
تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد
«دیدارنیوز» چالش‌های تیم اقتصادی دولت را بررسی کرد:

تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد

از ابتدای شروع به‌کار دولت سیزدهم تحلیل‌گران از تیم اقتصادی انتقاد کرده‌اند و معتقدند دولت و مجلس به دلیل نگاه‌‌های سیاسی دست به تغییر مثبت در کابینه نمی‌زند. گزارش جای نکاهی اجمالی به این موضوع...

لزوم جمع‌آوری مطلوب زباله‌های عفونی در سمنان/ توزیع اینترنتی ۱۵هزار بسته اقلام بهداشتی در استان

مدیرکل دفتر جذب و سرمایه‌گذاری استانداری سمنان از توزیع افزون بر ۱۵ هزار بسته اقلام بهداشتی به صورت اینترنتی و با همکاری اداره کل پست، سازمان صنعت، معدن و تجارت استان، بخش خصوصی، دانشگاه علوم پزشکی و استانداری سمنان در نقاط مختلف این استان خبر داد.

کد خبر: ۵۷۳۸۴
۱۲:۵۶ - ۱۹ فروردين ۱۳۹۹

لزوم جمع‌آوری مطلوب زباله‌های عفونی در سمنان/ توزیع اینترنتی ۱۵هزار بسته اقلام بهداشتی در استان

دیدارنیوز ـ مهدی بندرآبادی در کمیته بازرسی و ارزیابی ستاد مقابله با کرونا استان با اشاره به امکان عرضه همه روزه اقلام بهداشتی در این استان اظهار کرد: باید اطلاع رسانی از توزیع اقلام بهداشتی در تمامی نقاط استان سمنان به صورت مستمر از سوی دستگاه‌های اجرایی و فرمانداری‌های استان انجام شود.

 

وی ادامه داد: اگرچه ممکن است تهیه اقلام بهداشتی مانند ماسک و مواد ضدعفونی‌کننده در بازار شهرستان‌های استان، با مشکلاتی همراه باشد، اما با توزیع اینترنتی اقلام بهداشتی، هم‌استانی‌ها می‌توانند با حداقل قیمت و بدون حضور در بیرون از خانه، به اقلام بهداشتی دسترسی پیدا کنند.

 

بندرآبادی گفت: وزیر معین استان سمنان در ستاد ملی مقابله با کرونا در نامه‌ای که اخیرا به معاون اول رئیس جمهوری ارسال کردند، از اقدام‌های انجام شده در بحث مقابله با کرونا ویروس در استان سمنان ابراز رضایت کردند، که این امر نشان از تلاش تمامی کمیته‌های استانی در سمنان برای مقابله با کرونا ویروس است.

 

وی با اشاره به الزام بانک‌ها به اجرایی کردن مصوبات ستاد کرونا خاطرنشان کرد: به طور مشخص، باید بانک‌های عامل در استان سمنان به مصوبه‌هایی که ستاد مقابله با کرونا ویروس ارایه می‌دهد، توجه کنند و از اقدام‌های جزیره‌ای خودداری شود.


شریفی مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری و رییس کمیته بازرسی و ارزیابی ستاد مقابله با کرونا نیز بر لزوم افزایش نظارت‌ها بر بازار تاکید و تصریح کرد: اجرای نکات بهداشتی برای مقابله با کرونا ویروس در واحد‌های تولیدی استان براساس گزارش‌های ارایه شده مطلوب است، اما افزایش نظارت‌ها و رعایت نکات بهداشتی در سرویس‌های ایاب و ذهاب کارگران این واحد‌های تولیدی اجتناب‌ناپذیر است.

 

وی با بیان اینکه باید طرح غربالگری و تب‌سنجی برای مقابله با کرونا ویروس در ورودی شهرک‌های صنعتی استان سمنان به طور جد ادامه یابد افزود: در بحث مدیریت پسماند، اقدام‌هایی در استان سمنان در دست اجراست تا جمع آوری زباله عفونی و خانگی مطلوب‌تر انجام شود.

 

وی از تلاش اداره کل مدیریت عملکرد و بازرسی استانداری سمنان برای نظارت بر فرآیند امور در حوزه مقابله با کرونا خبر داد و اظهار کرد: فرمانداری و بخشداری‌های استان، گزارش‌های خود را از اقدام‌های انجام شده در بحث نظارت و بازرسی را در روز‌های فرد هفته به اداره کل دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری سمنان ارسال کنند.

 

شریفی با بیان اینکه ارایه عملکرد فرمانداری‌های در حوزه بازرسی و نظارت در بخش‌های مختلف از سوی بخشداری و فرمانداری‌های استان مطلوب است ادامه داد: در موضوعات خاصی که در ارتباط با مقابله با کرونا ویروس در شهرستان‌ها وجود دارد، این موضوعات از طریق فرمانداران و ستاد شهرستانی، در ستاد استانی مقابله با کرونا ویروس مطرح و پیگیری می‌شود.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی