تیتر امروز

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف
چه کسی رئیس مجلس دوازدهم خواهد شد؟ دیدار گزارش می‌دهد:

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف

محمدباقر قالیباف گرچه نفر اول انتخابات مجلس دوازدهم از تهران نشد، اما همچنان انتظار دارد که در مقام شیخ مکلای جریان اصولگرا، در جایگاه خود ابقا شود، گزینه‌های دیگری نیز برای ریاست بر مجلس مطرح...
آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار
دیدار نخستین برنامه از "پریسکوپ" را منتشر می‌کند

آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار

با توجه به طیف گسترده علاقه مندی‌ها در دهه‌های اخیر در زمینه‌های شغلی و به طبع سردرگمی و عدم آگاهی نسل نوجوان و جوان (نسل Z) نسبت به آینده، بازار کار، میزان درآمد، جایگاه شغلی و اجتماعی هر حرفه...
حمله اسرائیل به ایران: محدود، اما حاوی پیام مهم
از چشم جهان (۱۴۶)

حمله اسرائیل به ایران: محدود، اما حاوی پیام مهم

پس از تنش‌های شدید اخیر میان تهران و تل‌آویو که با حمله مستقیم ایران و پاسخ محدود اسرائیل در اصفهان همراه بود، نویسندگان نشریه نیویورک تایمز آمریکا در گزارشی به این موضوع حساس در خاورمیانه پرداختند...
معاون سیاسی استانداری خوزستان خبرداد:

مکاتبه با رئیس سازمان محیط زیست برای توقف مالچ پاشی در خوزستان/ درخواست اعزام هیات کارشناسی به منطقه

معاون سیاسی استانداری خوزستان گفت: پیرو درخواست عمومی تعدادی از شهروندان و سازمان‌های مردم نهاد استان (سمن‌ها) درخصوص توقف عملیات مالچ پاشی در شن زار‌های استان، مکاتبه‌ای با رئیس سازمان حفاظت محیط زیست کشور انجام شد.

کد خبر: ۵۷۳۸۰
۱۲:۴۱ - ۱۹ فروردين ۱۳۹۹

مکاتبه با رئیس سازمان محیط زیست برای توقف مالچ پاشی در خوزستان/ درخواست اعزام هیات کارشناسی به منطقه

دیدارنیوز ـ علی حسین حسین زاده در این باره گفت: پیرو درخواست عمومی تعدادی از شهروندان و سازمان‌های مردم نهاد استان (سمن‌ها) در خصوص توقف عملیات مالچ پاشی در شن زار‌های استان، مکاتبه‌ای با رئیس سازمان حفاظت محیط زیست کشور انجام شد.

 

حسین زاده افزود: در این نامه از رئیس سازمان حفاظت محیط زیست درخواست شده است یک هیات کارشناسی از تهران برای بررسی طرح مالچ پاشی نفتی در خوزستان تعیین و اعزام شود.

 

وی ادامه داد: باید به اعضای سمن‌ها و فعالان محیط زیست به عنوان شهروندان مسئول و دلسوز در مقابل محیط زیست احترام گذاشته و مطالبه آن‌ها نباید بدون پاسخ بماند.

 

گفتنی است خبرگزاری ایلنا ۱۳ فروردین در گزارشی با عنوان " مالچ پاشی غیرکارشناسانه ۸۰۰ هکتار از دشت‌های زرخیز خوزستان/ نابودی محیط زیست به بهانه مهار ریزگردها" به طرح مشکل اهالی و نابودی محیط زیست منطقه پرداخته بود که واکنش‌هایی را به همراه داشت.

منبع: ایلنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی