تیتر امروز

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.
اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...
سرپرست معاونت آمار و فناوری اطلاعات دادگستر قزوین:

جلسات دستگاه قضایی در قزوین به صورت غیر حضوری است

سرپرست معاونت آمار و فناوری اطلاعات دادگستری استان قزوین گفت: به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا و رعایت بهداشت عمومی جلسات استانی در دادگستری به صورت ویدئو کنفرانس برگزار می‌شود.

کد خبر: ۵۷۳۵۷
۱۱:۴۲ - ۱۹ فروردين ۱۳۹۹

جلسات دستگاه قضایی در قزوین به صورت غیر حضوری است

دیدارنیوز ـ ابوالفضل محبی اظهار داشت: در شرایطی که استان قزوین نیز مانند سایر مناطق کشور با بحران ویروس کرونا روبرو شده و لازم است نکات بهداشتی از سوی همه مردم و دستگاه‌های اجرایی رعایت شود.

 

وی افزود: با استفاده حداکثری از تکنولوژی برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا در دادگستری استان اقدام شده و در راستای سیاست‌های ملی و دستورالعمل‌های قوه قضائیه به دنبال آن هستیم تا با اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی در دستگاه قضائی استان از شیوع این ویروس بکاهیم.

 

محبی تصریح کرد: از اسفند ماه سال گذشته تمام جلسات استانی در دادگستری قزوین از طریق ویدئو کنفرانس برگزار می‌شود و تمام حوزه‌های قضائی و دادگاه‌های بخش نیز به این فناوری مجهز شده اند.

 

سرپرست معاونت آمار و فناوری اطلاعات دادگستری کل استان ضمن تاکید بر ضرورت بهره گیری از شیوه دادرسی تمام الکترونیک در استان بیان کرد: دفاتر خدمات قضائی نیز در سراسر استان آماده دریافت و ارسال لوایح قضائی به صورت الکترونیک هستند و این امر موجب کاهش هزینه و تردد مراجعان و حفظ سلامتی عموم مردم خواهد شد.

 

این مقام قضائی از بهره مندی از فناوری اطلاعات در دادرسی‌های قضائی غیرحضوری خبر داد و گفت: با توجه به دستورات رئیس کل دادگستری استان از عموم مردم درخواست می‌گردد به دلیل شیوع ویروس کرونا در حال حاضر، از طرح شکایات و دعاوی غیر مهم و غیرضروری و مراجعه به مجتمع‌های قضائی اجتناب کنند.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی