تیتر امروز

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

برف و کولاک در نخستین فصل بهار اردبیل را فرا گرفت

در نوزدهمین روز از فروردین سال ۹۹ بارش برف در بسیاری از نقاط استان اردبیل آغاز شده بطوریکه در وسط زمستان شاهد چنین برفی در استان نبودیم بارش برف در زمان اندک سطح گذرگاه‌های درون‌شهری اردبیل را سپیدپوش کرده و به دلیل وزش کم‌سابقه باد درختان شکوفه زده لباس برفی پوشیدند.

کد خبر: ۵۷۳۳۷
۱۰:۳۷ - ۱۹ فروردين ۱۳۹۹

برف و کولاک در نخستین فصل بهار اردبیل را فرا گرفت

دیدارنیوز ـ دگرگونی وضعیت جوی اردبیل پس از استقرار چندین روز هوای ملایم یهاری با ریزش باران از عصر دیروز (دوشنبه) آغاز شد و با پیشروی توده هوای سرد عرض‌های شمالی و کاهش چشمگیر دما از سحرگاه سه‌شنبه به برف تبدیل شده است.

 

بارش برف در اندک زمانی سطح گذرگاه‌های درون‌شهری اردبیل را سپیدپوش کرده و به‌خاطر همراهی با وزش کم‌سابقه باد شمالشرق با بیشینه سرعت ۶۵ کیلومتر در ساعت موجی از کولاک به راه انداخته است.

دمای هوای تمام شهرستان‌های مرکزی و جنوبی استان اردبیل به زیر صفر رفته و در اردبیل منفی ۲ درجه سانتیگراد است.

 

به گزارش ایسنا، علی رحمتی در بازدید ازمحور‌های مواصلاتی اردبیل نیز در این خصوص اظهار کرد: در نوزدهمین روز از فروردین سال ۹۹ بارش برف در بسیاری از نقاط استان اردبیل آغاز شده و جز محور‌های شمالی استان هم اکنون شاهد بارش نسبتا شدید برف در محور‌های مواصلاتی استان اردبیل هستیم.

 

مدیرکل راهداری اردبیل اظهارافزود: در حال حاضر با تلاش راهداران تمامی محور‌های مواصلاتی استان اردبیل باز است و تردد در آن‌ها جریان دارد و عملیات راهداری زمستانی، نمک پاشی و برف روبی مداوم محور‌ها توسط راهداران پرتلاش در حال انجام است تا هیچ مشکلی در این زمینه پیش نیاید.

 

وی ادامه داد: در شهرستان اصلاندوز نیز به دلیل وزش تندباد نسبتا شدید جریان برق در چندین مرحله قطع شده و ارتفاع برف در سرعین به بیش از نیم متر رسیده است و محور‌های ارتباطی روستای این شهرستان مسدود شده است.

 

وی ادامه داد: با پیش‌بینی‌های سازمان هواشناس دمای هوای تمام شهرستان‌های مرکزی و جنوبی استان اردبیل به زیر صفر رفته و در اردبیل به منفی ۲ درجه سانتیگراد رسیده است که احتمالا از فردا موج هوای سرد از استان کاسته می‌شود و هم‌اکنون بیشینه سرعت ۶۵ کیلومتر در ساعت موجی از کولاک به راه انداخته است.

 

به گفته وی با توجه به پیش‌بینی‌های هوای سرد تا روز چهارشنبه از مردم تقاضا داریم از سفر‌های غیرضروری اجتناب کرده و در صورت سفر کردن زنجیرچرخ به همراه داشته باشند و به دلیل احتمال سیلاب در مسیل‌ها و حواشی رودخانه‌ها قرار نگیرند.

 

براساس پیش بینی هواشناسی احتمالا تا فردا از شدت موج سرد هوا کاسته شده و هوا نیمه ابری شود.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی