تیتر امروز

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.
فرماندار آبادان:

هیچ دستگاه و یا شرکت و موسسه‌ای نباید از حقوق کارکنانش بکاهد

فرماندار آبادان گفت: هیچ دستگاه، شرکت و موسسه‌ای نباید به بهانه تعطیلی و نیمه تعطیلی‌ها در آبادان از حقوق و مزایای کارکنانش بکاهد و در صورت کوتاهی کارکنان، متخلفان را معرفی کنند.

کد خبر: ۵۷۲۵۶
۱۵:۰۷ - ۱۸ فروردين ۱۳۹۹

هیچ دستگاه و یا شرکت و موسسه‌ای نباید از حقوق کارکنانش بکاهد

دیدارنیوز ـ زین العابدین موسوی اظهار کرد: اگر توفیقی در خصوص کنترل شیوع ویروس کرونا تاکنون در آبادان داشته‌ایم با همکاری بخش عظیمی از مردم آبادان است.
 
وی افزود: چنانچه آماری از توقف خارج شود، علتش بی‌اهمیتی کسانی است که نه تنها در خانه نمی‌نشینند بلکه هر روز برای ورود و خروج تفریحی‌شان با آن‌ها مجادله داریم و به زحمات و ایستادگی‌های مردم بی‌احترامی می‌کنند.
 
فرماندار آبادان تأکید کرد: اگر این افراد دستورالعمل‌های قرنطینه را جدی نگیرند برنامه جدی برای برخورد قانونی داریم.
 
موسوی تصریح کرد: افرادی که مبتلا هستند و خود قرنطینه‌اند، نباید با کسی کوچک‌ترین رابطه‌ای داشته باشند و باید خانواده‌هایشان آن‌ها را در محیطی به طور کامل بسته قرار دهند و فقط تغذیه آن‌ها را با رعایت اصول بهداشتی تأمین کنند.
 
وی ادامه داد: همچنین لازم است که دانشکده علوم پزشکی مشخصات و آدرس افراد مبتلای خود قرنطینه و حتی افراد در دوره نقاهت را در اختیار پلیس بگذارد تا نظارت جدی بر ارتباطات آن‌ها شود.
 
فرماندار آبادان به روند ضدعفونی در این شهرستان اشاره کرد و گفت: در نظر است مسئولیت و اجرای امر ضدعفونی در وجب‌به‌وجب آبادان و به طور مستمر در برنامه‌ای مدون به همه ادارات، سازمان‌ها و مؤسسه‌های دولتی و همه دستگاه‌های اجرایی و عمومی و نظامی و انتظامی و خصوصی واگذار شود.
 
وی تأکید کرد: هیچ دستگاه و یا شرکت و مؤسسه‌ای نباید به بهانه تعطیلی و نیمه تعطیلی‌ها در آبادان از حقوق و مزایای کارکنانش بکاهد و در صورت کوتاهی کارکنان، متخلفان را معرفی کنند.
 
موسوی بیان داشت: در امر گران‌فروشی چنانچه برای دستگاه نظارتی و متولی، گران‌فروشی واحدی صنفی، در این شرایط اثبات شد علاوه بر پلمب طولانی‌مدت به دلیل سوءاستفاده از وضعیت، گران‌فروشان به دستگاه قضائی معرفی می‌شوند و برخورد قانونی با آن‌ها صورت می‌گیرد و لیست آن‌ها در این شرایط به مردم اعلام می‌شود و هیچ واحد صنفی خارج از دستورالعمل حق فعالیت ندارد.
 
فرماندار آبادان اضافه کرد: همچنین بانک‌ها مکلف هستند که علاوه بر شارژ خودپرداز‌ها و انجام نیاز‌های مردم به صورت غیرحضوری، کارت‌های سوخته شده و یا مفقودی را تعویض و به طور سریع به دست متقاضیان برسانند.
 
موسوی خبر داد: کمک‌های خوبی به افراد تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی شده و در صدد ارتقای خدمات بیشتر هستیم.
 
وی بیان کرد: دستگاه‌های مختلف برنامه‌ریزی کنند تا از محل اعتباراتشان بسته حمایتی در اختیار پرسنل تحت امر خود قرار دهند و موضوع اعتبار را با اداره کل خود حل کنند و اداره «کار» بیمه بیکاری را برای همه افراد بیکار شده مطابق دستورالعمل‌های جدید برقرار و به فرمانداری آبادان گزارش دهند.
 
فرماندار آبادان در پایان گفت: تمام پیمانکاران و بخش خصوصی که تعطیل هستند، بیمه کارکنان خود را بپردازند و کسی را اخراج نکنند چرا که مقرر است به آن‌ها وام‌های کم‌بهره مناسب پرداخت شود.
منبع: مهر
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی