تیتر امروز

هزینه عملیات «وعده صادق» چقدر بود؟/ «دست ما هنوز رو نشده»
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق (بروزرسانی می‌شود)

هزینه عملیات «وعده صادق» چقدر بود؟/ «دست ما هنوز رو نشده»

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.
یک مسئول خبر داد:

حمل ۳۱ هزار لیتر الکل از ارمنستان به خراسان شمالی

مسئول پیگیری تامین و توزیع اقلام بهداشتی در ستاد پیشگیری از ویروس کرونا در خراسان شمالی از حمل ۳۱ هزار لیتر الکل از کشور ارمنستان به این استان خبر داد.

کد خبر: ۵۷۰۸۳
۱۴:۲۱ - ۱۷ فروردين ۱۳۹۹

حمل ۳۱ هزار لیتر الکل از ارمنستان به خراسان شمالی

دیدارنیوز ـ محمدرضا موفق در جلسه ستاد جلوگیری از شیوع ویروس کرونا که ۱۷ فروردین ماه در محل استانداری برگزار شد، گفت: بارگیری از امروز آغاز و الکل به منظور رفع نیاز استان وارد خواهد شد.

 

به گفته وی تاکنون ۳۰ هزار لیتر الکل در اختیار صنایع استان برای تبدیل به محصول نهایی قرار گرفته است.

 

موفق با اشاره به اینکه تاکنون ۶۸۰ هزار عدد ماسک در استان توزیع شده است، افزود: کارخانه تولید ماسک در بیدک راه اندازی شد و یک واحد تولیدی دیگر که ظرفیت تولید آن در سه شیفت کاری ۱۸۰ هزار ماسک است نیز دوره تولید آزمایشی خود را انجام داده است.

 

وی از توزیع ۳۵۰ هزار جفت دستکش در استان نیز خبر داد و بیان کرد: مجوز دریافت و توزیع ۸۰۰ هزار جفت دستکش نیز از سازمان غذا و دارو نیز گرفته شده است.

 

این مقام مسئول ادامه داد: قرار بر این است تا خط تولید ماسک در یکی از واحد‌های تولیدی بجنورد راه اندازی شود که نصاب‌ها از کشور ترکیه برای نصب دستگاه‌ها وارد استان شده اند.

 

وی از تغییر خط تولید یکی از واحد‌های تولیدی برای تولید الکل با ظرفیت ۲۰۰ لیتر در روز خبر داد و گفت: همچنین طبق اعلام فرماندار راز و جرگلان قرار بر این است تا در این شهرستان نیز به زودی مجموعه‌ای برای تولید ۱۰۰۰ لیتر الکل راه اندازی شود.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی