تیتر امروز

حزب الله به اسرائیل هشدار داد؛ ایران را تحریک نکنید
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق (بروزرسانی می‌شود)

حزب الله به اسرائیل هشدار داد؛ ایران را تحریک نکنید

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.
معاون عمرانی استاندار کردستان:

وضعیت پروژه‌های ملی و استانی در کردستان باید تعیین تکلیف شود

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کردستان خواستار تعییت تکلیف وضعیت پروژه‌های عمرانی ملی و استانی در کردستان شد.

کد خبر: ۵۶۹۸۳
۰۸:۵۲ - ۱۷ فروردين ۱۳۹۹

وضعیت پروژه‌های ملی و استانی در کردستان باید تعیین تکلیف شود

دیدارنیوز ـ شهرام ملکی شنبه شب در هشتمین جلسه ستاد استانی مقابله با کرونا استان کردستان، اظهار داشت: در شرایط عمومی پیمان که مبنای قرارداد بین پیمانکاران و کارفرمایان در حوزه پیمانکاری و حوزه مشاوره‌ای است ماده ۴۳ اعلام می‌کند هر زمان با تایید دستگاه ذیربط، بیماری‌های واگیرداری در سطح یک منطقه وجود داشته باشد، تغییر پیمان و هزینه‌های تاخیر از سوی دولت به مشاور و پیمانکار پرداخت شود.

 

وی افزود: این موضوع را از طریق سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان به سازمان برنامه و بودجه کشور اعلام کردیم و بناست به صورت یک دستورالعمل کلی این موضوع مورد توجه قرار گیرد و تعیین تکلیف شود.

 

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کردستان ادامه داد: در استان کردستان که فصل کاری به دلیل شرایط جغرافیایی محدود است تعدادی پروژه ملی اولویت‌دار در استان داریم که در صورت ادامه شیوع کرونا روند کار با مشکل مواجه خواهد شد که باید تمهیدات لازم و رعایت پروتکل‌ها برای ادامه کار اندیشیده شود.

 

ملکی در بخش دیگری از سخان خود، بیان کرد: در حوزه ضدعفونی معابر شهرها، همکاری خوبی از سوی سپاه، سازمان صمت و شهرداری‌ها صورت گرفته است.

 

وی یادآور شد: سازمان صنعت، معدن و تجارت مسئول تامین مواد ضدعفونی و شهرداری‌ها و دهیاری‌ها نیز تامین هزینه‌ها را بر عهده داشته اند.

منبع: مهر
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی