تیتر امروز

اکبر حسنی: بانک‌ها برای تسهیلات تولید هزار بهانه می‌تراشند/ می‌توانستم با پولم دلار بخرم
بررسی موانع تولید در گفت‌وگو با مدیر عامل آریا چوب نفیس آفرینش+ویدیو

اکبر حسنی: بانک‌ها برای تسهیلات تولید هزار بهانه می‌تراشند/ می‌توانستم با پولم دلار بخرم

موانع، مشکلات و کارشکنی‌های مسیر تولید از ثبت درخواست و اخذ پروانه تا وارد کردن سخت افزار و موضوع ترخیص آن در گمرکات ایران در گفت‌وگوی دیدار با یک کارآفرین.
گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف
چه کسی رئیس مجلس دوازدهم خواهد شد؟ دیدار گزارش می‌دهد:

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف

محمدباقر قالیباف گرچه نفر اول انتخابات مجلس دوازدهم از تهران نشد، اما همچنان انتظار دارد که در مقام شیخ مکلای جریان اصولگرا، در جایگاه خود ابقا شود، گزینه‌های دیگری نیز برای ریاست بر مجلس مطرح...
آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار
دیدار نخستین برنامه از "پریسکوپ" را منتشر می‌کند

آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار

با توجه به طیف گسترده علاقه مندی‌ها در دهه‌های اخیر در زمینه‌های شغلی و به طبع سردرگمی و عدم آگاهی نسل نوجوان و جوان (نسل Z) نسبت به آینده، بازار کار، میزان درآمد، جایگاه شغلی و اجتماعی هر حرفه...
درخواست استاندار از مردم کردستان:

تا عادی شدن شرایط از تجمعات خودداری کنید

استاندار کردستان ضمن تقدیر از همراهی خوب مردم در رعایت فاصله اجتماعی خواستار ادامه این همکاری و اجتناب از تجمعات تا عادی شدن شرایط شد.

کد خبر: ۵۶۹۶۸
۰۸:۲۵ - ۱۷ فروردين ۱۳۹۹

تا عادی شدن شرایط از تجمعات خودداری کنید

دیدارنیوز ـ بهمن مرادنیا در هشتمین جلسه ستاد استانی مقابله با کرونا، اظهار کرد: این همراهی و همدلی برای حفظ سلامت جامعه بوده و تا زمان رفع مشکل به این همکاری و رعایت حداکثری نیاز داریم.

 

وی با اشاره به نزدیکی نیمه شعبان، از مردم خواست برای ادای نذورات خود به جای برگزاری مجالس به نیازمندان کمک کنند.

 

اقناع به جای جریمه در برخورد با مردم

مرادنیا از نیروی انتظامی و سازمان صمت استان خواست در این شرایط در جریمه رانندگان و پلمپ مغازه ها حداکثر مدارا را داشته باشند و بیشتر سعی در اقناع به جای جریمه داشته باشند.

 

استاندار کردستان ضمن تاکید بر اینکه فعالیت واحدهای تولیدی باید ضمن رعایت شرایط و دستورالعملهای بهداشتی ادامه یابد تا چرخه تولید با بحران مواجه نشود، افزود: همانطور که حفظ تولید مهم است، حفظ سلامت کارمندان و کارگران این واحدها مهم‌تر است.

 

وی با اشاره به فراهم شدن نقاهتگاه با همکاری سپاه و علوم پزشکی استان خواستار قرنطینه شدن افراد نیازمند در این مکان شد و تاکید کرد: باید توجه شود ۱۰% هزینه درمان از افراد نیازمند اخذ نشود تا دلیلی برای عدم مراجعه آنان به بیمارستان نباشد.

 

مرادنیا همچنین بر لزوم فعالیت پروژه های عمرانی تاکید کرد و گفت: مبادا درگیر کرونا باشیم و همه کارهای مملکت تعطیل شود، همانطور که تولید به قوت خود باقیست کارهای عمرانی هم باید باقی باشند تا بتوانیم به وعده هایی که به مردم دادهایم عمل کنیم.

 

وی همکاری و کمک NGOها، اصناف و خیرین را نشانه حس انسان دوستی آنان دانست و از اینکه در این شرایط بی تفاوت نبوده و در کنار مردم ماندند از آنها تقدیر و تشکر کرد.

 

استاندار همچنین از همکاری کلیه دستگاه های نظامی، انتظامی، امنیتی، اجرایی، دانشگاه علوم پزشکی و کادر درمان، صدا و سیما و رسانه های استان که در مقابله با بیماری کرونا و آگاهی بخشی به مردم تلاش کرده اند تشکر و ابراز امیدواری کرد، این تلاش ها با همین روحیه ادامه یابد.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی