تیتر امروز

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.
فرمانده انتظامی کردستان:

۲۲ قاچاقچی کالا‌های سلامت محور در استان کردستان دستگیر شدند

فرمانده انتظامی کردستان از دستگیری ۲۲ نفر در رابطه با قاچاق کالا‌های سلامت محور و ۱۶ شایعه ساز کرونایی در استان خبر داد.

کد خبر: ۵۶۸۳۴
۱۰:۰۴ - ۱۶ فروردين ۱۳۹۹

۲۲ قاچاقچی کالا‌های سلامت محور در استان کردستان دستگیر شدند

دیدارنیوز ـ سردار علی آزادی ضمن تقدیر از حس مسئولیت پذیری مردم و عمل به هشدار‌های پزشکی و پلیسی در راستای مقابله با ویروس کرونا در سطح استان، به بخشی از اقدامات نیروی انتظامی استان در مقابله با قاچاق کالا‌های سلامت محور در استان اشاره کرد.
 
وی افزود: از آغاز تشدید طرح مقابله با قاچاق کالا‌های سلامت محور که همزمان با ورود کرونا ویروس به کشور، در استان در حال اجرا است، بیش از ۲۰۴ هزار و ۵۰۰ جفت دستکش، ۳۹ هزار و ۷۴ عدد ماسک، بیش از ۲۰ هزار و ۲۵ دست لباس مخصوص کادر پزشکی و ۳۱ هزار و ۹۹۴ عدد محلول و ژل ضدعفونی در سطح استان کشف شده است.
 
فرمانده انتظامی کردستان اظهار داشت: ۲۲ نفر در این راستا دستگیر و بعد از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضایی شده‌اند.
 
شناسایی و دستگیری ۱۶ شایعه ساز کرونایی در کردستان
سردار آزادی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: پلیس فتای انتظامی کردستان تمام نشانگاه‌های فضای مجازی را رصد و با متخلفان برابر قانون برخورد خواهد کرد که در این راستا، ۱۶ نفر که در فضای مجازی اقدام به شایعه سازی در خصوص کرونا کرده بودند دستگیر شدند.
 
وی ادامه داد: در این مدت افرادی سودجو و کلاهبردار با دامن زدن به انتشار شایعات و موج سواری بر فضای رسانه‌ای با هدف سودجویی اقتصادی، اقدام به تبلیغ فروش اقلام و تجهیزات دارویی و بهداشتی پیشگیری از ابتلا به بیماری کرونا با قیمت‌های گزاف در شبکه‌های اجتماعی و سایت‌های فروشگاهی کرده اند.
 
فرمانده انتظامی کردستان یادآور شد: همچنین تذکرات و توجیهات لازم در خصوص حذف و عدم درج آگهی با موضوعات مشابه و سودجویانه به مدیران سایت‌ها داده شده است.
 
سردار آزادی بیان کرد: دشمنان انقلاب اسلامی از طریق فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی به راحتی با انتشار اخبار کذب، مظلوم نمایی، القای شبهات و شایعه پراکنی به افکار تک تک افراد نفوذ می‌کنند که مردم باید مواظب اینگونه موج سواری دشمنان باشند و اخبار صحیح را از منابع رسمی و مورد تأیید دریافت کنند.
 
رانندگان متخلف جریمه و خودرو آن‌ها توقیف می‌شود
 
وی در بخش دیگری از سخنان خود اظهار داشت: شعار امسال نیروی انتظانی «پلیس، سلامت خانواده و امنیت جامعه» است که با همکاری و همراهی مردم تحقق خواهد یافت.
 
فرمانده انتظامی کردستان افزود: شهروندان با خود قرنطینگی و ماندن در خانه می‌توانند نقش بسزایی در قطع زنجیره کرونا و حفظ سلامت خانواده خود و امنیت جامعه داشته باشند.
 
سردار آزادی گفت: تعداد محدودی از شهروندان به توصیه‌های پلیس کم توجهی می‌کنند که براساس مصوبه ستاد ملی مبارزه با کرونا، این افراد ضمن جریمه ۵۰۰ هزار تومانی، خودروی آن‌ها نیز توقیف می‌شود.
 
وی یادآور شد: از آغاز اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی تاکنون میزان تردد در محور‌های درون شهری و برون شهری استان ۳۸ درصد کاهش داشته است.
 
 
منبع: مهر
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی