تیتر امروز

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.
اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان قزوین:

فروشگاه‌هایی که تعطیل نمی‌کنند منتظر برخورد قانونی باشند

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان قزوین گفت: در روزهای جاری به واحدهای صنفی و کسبه‌ای که اقدام به بازگشایی مغازه‌های خود کرده‌اند تذکر مبنی بر عدم فعالیت داده شده است و اگر توجه نکنند باید منتظر برخورد قانونی باشند.

کد خبر: ۵۶۵۸۰
۱۱:۴۶ - ۰۹ فروردين ۱۳۹۹

دیدارنیوز - هوشنگ محمدی، مدیرکل تعزیرات حکومتی استان قزوین اظهار کرد: درباره اقدامات انجام شده توسط این اداره کل در روزهای ابتدایی سال ۹۹، طرح کشیک نوروزی در کل استان درکنار طرح مقابله با کرونا در حال اجرا است.

وی افزود: اهم مأموریت ما در این ایام رسیدگی به تخلفات حوزه بهداشتی مورد نیاز مردم برای مبارزه با کروناست که در این باره در صورت شناسایی انبارهای احتکار و توزیع اقلام سلامت از قبیل ماسک و ژل‌های ضدعفونی توسط دستگاه‌های کاشف تمام اقلام به دانشگاه علوم پزشکی استان تحویل داده می‌شود.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان با اشاره به تصویب ستاد مقابله با کرونا مبنی بر تعطیلی واحدهای صنفی در بازار، عنوان کرد: در همین رابطه گشت مشترکی به همراه اتحادیه‌ها، اتاق اصناف، پلیس اماکن و پلیس امنیت اقتصادی استانداری، فرمانداری، دانشگاه علوم پزشکی و سازمان صمت در بازار داشتیم که نتیجه آن منجربه اعلام اخطار به مالکان صنفی مبنی بر تعطیل کردن فروشگاه‌هایشان شد تا در راستای ریشه کن شدن این ویروس واحدهای صنفی خود را تعطیل کنند.

بنابر اعلام روابط عمومی اداره کل تعزیرات حکومتی استان قزوین؛ به گفته محمدی بنابه تصویب ستاد ملی مبارزه با کرونا مبنی بر تعطیلی واحدهای فروشگاهی تعیین شده، در صورت مشاهده فعالیت واحدهای صنفی در بازار؛ با این واحدها برابر قانون برخورد خواهد شد.

وی ادامه داد: در صورت ادامه فعالیت برای اصناف متخلف موضوع به منزله تهدید علیه بهداشت و سلامت عمومی مردم تلقی شده و پرونده‌ای به دلیل سرپیچی از قوانین جاری کشور، تشکیل و پس از بررسی و رسیدگی در تعزیرات حکومتی جهت سیر مراحل تکمیلی تحویل مقامات قضایی خواهد شد.

محمدی از آحاد مردم شریف استان درخواست کرد: نسبت به اجرای قوانین احترام بگذاریم و از خانه‌های خود خارج نشویم تا با یک اتحاد و عزم ملی بر این ویروس غلبه کنیم.


منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی