تیتر امروز

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

مراکز درمانی تامین اجتماعی اردبیل در حالت آماده‌باش قرار دارند

News Image Lead

مدیر درمان تامین اجتماعی استان اردبیل گفت: مراکز درمانی تامین اجتماعی در سراسر استان اردبیل در حالت آماده‌باش قرار دارند.

کد خبر: ۵۶۵۲۶
۱۶:۱۷ - ۰۸ فروردين ۱۳۹۹
 

دیدارنیوز ـ دکتر قادر برجی در گفتگو با ایسنا با بیان اینکه متاسفانه از ماه اخیر با همه گیری بیماری کرونا در دنیا، کشور و استان مواجه هستیم، گفت: علیرغم اینکه کرونا یک بیماری ویروسی است، ولی ناشناخته و پدیده‌ای جدید بوده که باعث خسارت جانی و اقتصادی شده است.
وی با بیان اینکه این بیماری درگیری ریوی و قلبی در افراد ایجاد می‌کند، افزود: ضروری است اصول بهداشتی را رعایت کنیم تا بتوانیم با کمترین تلفات انسانی از این مرحله عبور کنیم.
برجی تصریح کرد: با توجه به اینکه 50 درصد جمعیت استان تحت پوشش سازمان تامین اجتماعی هستند، این سازمان نیز با هماهنگی کامل با دانشگاه علوم پزشکی  و ستاد مقابله با کرونا وارد کار شده است.
مدیر درمان تامین اجتماعی استان اردبیل با اشاره به اقدامات این سازمان در خصوص مقابله با بیماری کرونا، گفت: در گام اول از اوایل اسفندماه سال گذشته تمام درمانگاه‌های سرپایی این سازمان به غیر از مراکز اورژانسی تعطیل شد تا از ازدحام جمعیت جلوگیری شود؛ چراکه بطور متوسط روزانه بیش از یک هزار و 500 نفر به درمانگاه‌ها مراجعه وجود دارد. در گام دوم نیز به عنوان مرکز معین دوم برای دانشگاه علوم پزشکی قرار گرفتیم.
وی با بیان اینکه در حال حاضر 75 بیمار کرونایی در بیمارستان سبلان اردبیل بستری و در حال درمان هستند و تا سقف 100 نفر قابلیت پذیرش داریم و در صورت نیاز می‌توانیم به صورت صحرایی تا 150 نفر افزایش دهیم، افزود: مراکز درمانی ما در سراسر استان به صورت دو شیفته در حالت آماده‌باش قرار دارند و در صورت نیاز وارد عمل خواهند شد.
برجی با اشاره به تلاش شبانه‌روزی و از خودگذشتگی کادر درمان، از مردم استان خواست از در خانه ماندن خسته نشوند و با در خانه ماندن کادر درمان را یاری نمایند.
مدیر درمان تامین اجتماعی استان اردبیل با بیان اینکه در حال حاضر دو گروه داخلی و قلب در بیمارستان سبلان اردبیل فعال بوده و در صورت نیاز از سایر گروه‌های تخصصی نیز استفاده می‌کنیم، ادامه داد: در این بیمارستان به ازای هر 30 تخت، یک تیم پزشکی در خدمت بیماران هستند.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی