تیتر امروز

هشدار فرمانده ارتش به اسرائیل/ گزارشگر الجزیره: سکوت تل‌آویو چیز جدیدی نیست
انتقام ایران از اسرائیل پس از حمله تروریستی (این گزارش بروزرسانی می‌شود)

هشدار فرمانده ارتش به اسرائیل/ گزارشگر الجزیره: سکوت تل‌آویو چیز جدیدی نیست

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

آغاز رزمایش دفاع بیولوژیک و عملیات پاکسازی شهدای مدافع سلامت در هرمزگان

News Image Lead

معاون هماهنگ کننده قرارگاه مدینه منوره نیروی زمینی سپاه گفت: رزمایش دفاع بیولوژیک و عملیات پاکسازی شهدای مدافع سلامت همزمان با سراسر کشور در هرمزگان نیز آغاز شد.

کد خبر: ۵۶۵۰۲
۱۳:۱۶ - ۰۸ فروردين ۱۳۹۹
 

دیدارنیوز ـ سرهنگ نادر معین الدینی صبح امروز(هشتم فروردین ماه) در حاشیه ضدعفونی مراکز پرتردد شهر بندرعباس، افزود: رزمایش دفاع بیولوژیک و عملیات پاکسازی شهدای مدافع سلامت همزمان با سراسر کشور در هرمزگان نیز آغاز شده است.

وی اضافه کرد: با توجه به گسترش ویروس کرونا در این رزمایش ۲۰۰ نفر از نیرو‌های سپاه و بسیج با استفاده از تجهیزات جنگ نوین اماکن پر رفت و آمد هرمزگان را ضدعفونی می‌کنند.

سرهنگ معین الدینی خاطرنشان کرد: توزیع بیش از ۲ هزار بسته بهداشتی شامل ماسک، الکل و ژل ضدعفونی کننده بین محرومان از دیگر برنامه‌های این رزمایش است.

معاون هماهنگ کننده قرارگاه مدینه منوره نیروی زمینی سپاه عنوان کرد: این رزمایش تا زمان شکست ویروس کرونا ادامه خواهد داشت.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی