تیتر امروز

حزب الله به اسرائیل هشدار داد؛ ایران را تحریک نکنید
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق (بروزرسانی می‌شود)

حزب الله به اسرائیل هشدار داد؛ ایران را تحریک نکنید

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.
مدیرکل حفاظت محیط زیست مازندران خبر داد

ممنوعیت بازدید از پناهگاه‌های حیات وحش مازندران

مدیرکل حفاظت محیط زیست مازندران از ممنوعیت بازدید از پناهگاه‌های حیات وحش این استان خبر داد.

کد خبر: ۵۶۴۲۳
۱۳:۵۵ - ۰۷ فروردين ۱۳۹۹

دیدارنیوز - حسینعلی ابراهیمی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بازدید از تمامی پناهگاه‌های حیات وحش استان مازندران اعم ازدشت ناز، سمسکنده و میانکاله تا اطلاع ثانوی ممنوع شد.

وی تصریح کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا در کشور و تاکید ستاد پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا استان مازندران جهت حفظ سلامت مردم بازدید از پناهگاه‌های حیات وحش دشت ناز در میاندورود، سمسکنده در ساری و میانکاله در بهشهر، تا اطلاع ثانوی ممنوع شده است.

مدیرکل حفاظت محیط زیست مازندران  خاطرنشان کرد: از هموطنان تقاضا می‌شود جهت حفظ سلامت خود، از مراجعه به پناهگاه‌های حیات وحش استان مخصوصا در روز ۱۳ فروردین (روز طبیعت) خودداری کرده و با در خانه ماندن به قطع زنجیره ویروس کرونا کمک کنند.


منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی