تیتر امروز

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...
حمله ایران به اسرائیل/ ایران قواعد جدیدی را تحمیل کرد/ سوناک و نتانیاهو امشب صحبت می‌کنند
انتقام پس از حمله تروریستی به کنسولگری

حمله ایران به اسرائیل/ ایران قواعد جدیدی را تحمیل کرد/ سوناک و نتانیاهو امشب صحبت می‌کنند

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
گفتمان نظام سلطه جهانی؛ پاسخ بیژن عبدالکریمی به محمدحسن علایی (قسمت چهارم و پایانی)
مناظره متنی محمدحسن علایی، جامعه‌شناس با بیژن عبدالکریمی، استاد دانشگاه

گفتمان نظام سلطه جهانی؛ پاسخ بیژن عبدالکریمی به محمدحسن علایی (قسمت چهارم و پایانی)

در ادامه مناظره متنی محمدحسن علایی، جامعه‌شناس با بیژن عبدالکریمی، استاد دانشگاه درباره «گفتمان نظام سلطه جهانی» که سه قسمت قبلی را در دیدارنیوز خواندید، در قسمت چهارم و پایانی می‌توانید پاسخ...

ثبت بیش از ۵.۵ میلیون تردد در راه‌های استان اصفهان

معاون فنی و نظارت اداره کل راهداری استان اصفهان از تداوم روند کاهش تردد در راه‌های استان از ابتدای طرح راهداری نوروزی تا ششم فروردین ماه خبر داد.

کد خبر: ۵۶۴۰۸
۱۲:۴۳ - ۰۷ فروردين ۱۳۹۹

دیدارنیوز - محمدعلی صلواتی با اشاره به آخرین آمارهای تردد در محورهای استان اصفهان، اظهار کرد: طی روزهای ۲۵ اسفند تا ۶ فروردین ماه ۵ میلیون و ۵۱۸ هزار و ۷۵۰ تردد در راه‌های استان ثبت شده که میزان ترددها نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۵۹ درصد کاهش داشته است.

وی گفت: در این مدت، آمار خودروهای ورودی و خروجی به محورهای استان هر کدام ۶۶ درصد نسبت به سال گذشته کمتر شده است.

به گفته معاون فنی و نظارت اداره کل راهداری استان اصفهان، طی این مدت تعداد وسیله نقلیه ورودی به راه‌های استان ۳۸۶ هزار و ۵۱ خودرو و تعداد وسیله نقلیه خروجی ۳۸۸ هزار و ۶۴۵ خودرو بوده است.

وی با بیان اینکه طرح راهداری نوروزی هر سال از ۲۵ اسفند ماه آغاز می‌شود، اظهار کرد: در پی شیوع ویروس کرونا در کشور و ضرورت کنترل آن، امسال به دنبال پیشگیری از سفرهای نوروزی هستیم.

صلواتی با تاکید بر اینکه با وجود توصیه های وزارت بهداشت برای لغو سفرهای نوروزی و ماندن در خانه، برخی محورها همچنان تردد بالایی دارند، گفت: آزادراه اصفهان- زرین شهر (فلاورجان) با ۲۴ هزار و ۳۳۰ تردد، آزادراه زرین شهر-اصفهان (فلاورجان) با ۲۴۰ هزار ۷۵۰ تردد و زرین شهر- اصفهان (فولادشهر) با ۲۳ هزار و ۱۲۳ تردد، شلوغ ترین محورهای استان در روز ششم فروردین ماه بودند.

معاون فنی و نظارت اداره کل راهداری استان اصفهان خاطرنشان کرد: در روز ششم فروردین ماه ۴۸۰ هزار و ۴۸۶ تردد در محورهای استان ثبت شد که ۳۵ هزار و ۸۴۸ مورد آمار تردد ورودی و ۳۷ هزار و ۶۳۸ مورد آمار تردد خروجی به استان را نشان می دهد.


منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی