تیتر امروز

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

سال جهش تولید، سال اقدامات فزاینده شهرداری بافق

News Image Lead

شهردار بافق با مرور برنامه ریزی های سال گذشته این شهرداری در رابطه با سال جدید، گفت: با وجود روند کند برخی فعالیت ها به دلیل شیوع کرونا و تعطیلی زودهنگام یک ماهه سال 98، پس از تعطیلات با تاسی از فرمان رهبر معظم انقلاب مبنی بر جهش تولید، جهش در تولید فضاهای جدید شهری شتاب فزاینده‌ای خواهد گرفت.

کد خبر: ۵۶۳۱۵
۱۲:۵۵ - ۰۶ فروردين ۱۳۹۹
 

دیدارنیوز ـ «سید علی نوروز زاده» در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، با اشاره به اقدامات موثر این شهرداری در سال گذشته و اثرگذاری این شهرداری در مدیریت شهری، اظهار کرد: شروع و تکمیل طرح‌های متعدد در حوزه‌های مختلف عمرانی، خدماتی و اجتماعی، نقطه روشنی در بهینه سازی فضای شهری جهت نیل به توسعه پایدار را رقم زد.

وی افزود: بخشی از طرح‌ها در حوزه ترافیک شامل ساماندهی اساسی ورودی از طرف استان کرمان و بلوار بهشت حسین، ایجاد فاز نهایی بلوار آیت الله میرغنی زاده ، تملک، آزادسازی و اجرای فاز اول بلوار باقرآباد و همچنین تکمیل تملک املاک باقیمانده و اجرای بلوار شهدا، شروع تملک و آزادسازی بلوار حدفاصل میدان امام حسین (ع) تا میدان محمدتقی خان و خیابان حدفاصل ۱۵ خرداد تا بلوار انقلاب بود.

شهردار بافق در مورد اقدامات انجام شده در در حوزه بوستان‌ها، پارک‌ها، فضای سبز و گردشگری شهری، گفت: ایجاد مجوعه بزرگ فرهنگی، گردشگری و تفریحی باغ ایرانی، فاز سوم تفرجگاه آبشار شامل آبشار، رستوران فراز قله، بخش‌های خدماتی و غیره،  بهره برداری از دو پارک جدید در محلات و شروع ساخت دو پارک محله‌ای دیگر، گسترش و مکانیزه سازی شبکه آبیاری فضای سبز و توسعه بیش از ۷۰ هزار  مترمربع فضای سبز جدید بخشی از اقدامات شهرداری بافق بود.

وی با بیان این که در حوزه مدیریت علمی شهر دو طرح راهبردی بازنگری طرح جامع توسعه شهر و ممیزی املاک شهر راهگشای بسیاری از مسائل خواهد بود، گفت: در حوزه مبلمان شهری محوطه سازی میادین از قبیل آیت الله شیخ محمدتقی بافقی، مادر ، زکات، راه آهن، محمدتقی خان و نصب المان‌های شهری، روشنایی معابر مختلف، زیباسازی معابر، ساماندهی فضاهای نشیمن و حرکت از جمله پیاده‎روها و سواره‌روها، ساخت پل عابرپیاده، نورپردازی‌ها و اقداماتی دیگر از جمله خدمات ارائه شده است.

وی با اشاره به اهمیت مبحث بافت تاریخی به اقدامات انجام شده در این راستا، اظهار کرد: ساماندهی میدان تاریخی خان، ساخت فرهنگسرای شهرداری، جداره‌سازی‌ها و کف سازی‌های متناسب همراه با تلاش جهت عادی سازی جریان زندگی در بافت و تشویق بخش خصوصی اقداماتی است که باید استمرار یابد.

نوروززاده اضافه کرد: در حوزه بازآفرینی شهری با تصویب طرح بازآفرینی مناطق پنجگانه اولویت‌بندی شده و اقدامات مربوطه برنامه ریزی که در حال انجام است.

وی با اشاره به اقدامات انجام شده در حوزه سلامت و ورزش، ساخت سه زمین چمن استاندارد جدید با عناوین شاهد و کوثر را یادآور شد و گفت: شروع ساخت دو زمین دیگر در جنب میدان آیت الله شیخ محمدتقی و مسکن مهر ، طراحی بیش از ۲۳ کیلومتر مسیر دوچرخه سواری به هم پیوسته در شهر، شروع ایجاد پیاده راه سلامت، کمک به ساخت زمین چمن مصنوعی ورزشگاه تختی از اقدامات این شهرداری به شمار می‌رود.

شهردار بافق افزود: در حوزه فضاهای اداری و عملیاتی ساخت ایستگاه مجهز آتش نشانی و خدمات ایمنی و ساختمان جدید شورای شهر از اقدامات انجام شده است.

وی اقدامات دیگری در حوزه‌های املاک و حقوقی، حمل و نقل عمومی، مالی، درآمد و اداری، خدمات شهری، روابط عمومی، حفاظت و حراست، معماری شهرسازی، فنی، فرهنگی و اجتماعی و نرم افزاری را نیز از جمله اقدامات انجام شده توسط شهرداری در سال 98 خواند.

نوروززاده شیوع کرونا و تعطیلی زودهنگام در یک ماهه اخیر سال 98 را عامل تداوم فعالیت‌ها با نیورهای کمتر و کندی روند کارها دانست و وعده داد: پس از تعطیلات با تاسی از فرمان رهبر معظم انقلاب مبنی بر جهش تولید، جهش در تولید فضاهای جدید شهری شتاب فزاینده‌ای خواهد گرفت و تاخیر ایام این بلیه را جبران خواهد کرد.

شهردار بافق به رعایت نکات بهداشتی توسط مردم اشاره کرد و گفت: با اقدامات بهداشتی و ماندن در خانه هر چه سریعتر شاهد شکست و نابودی این مهمان ناخوانده شهر و کشورمان باشیم و سال ۹۹ را به سالی همراه با شکوفایی در تمام زمینه‌های اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی مبتی بر دانایی و معرفت تبدیل کنیم.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی