تیتر امروز

اکبر حسنی: بانک‌ها برای تسهیلات تولید هزار بهانه می‌تراشند/ می‌توانستم با پولم دلار بخرم
بررسی موانع تولید در گفت‌وگو با مدیر عامل آریا چوب نفیس آفرینش+ویدیو

اکبر حسنی: بانک‌ها برای تسهیلات تولید هزار بهانه می‌تراشند/ می‌توانستم با پولم دلار بخرم

موانع، مشکلات و کارشکنی‌های مسیر تولید از ثبت درخواست و اخذ پروانه تا وارد کردن سخت افزار و موضوع ترخیص آن در گمرکات ایران در گفت‌وگوی دیدار با یک کارآفرین.
گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف
چه کسی رئیس مجلس دوازدهم خواهد شد؟ دیدار گزارش می‌دهد:

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف

محمدباقر قالیباف گرچه نفر اول انتخابات مجلس دوازدهم از تهران نشد، اما همچنان انتظار دارد که در مقام شیخ مکلای جریان اصولگرا، در جایگاه خود ابقا شود، گزینه‌های دیگری نیز برای ریاست بر مجلس مطرح...
آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار
دیدار نخستین برنامه از "پریسکوپ" را منتشر می‌کند

آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار

با توجه به طیف گسترده علاقه مندی‌ها در دهه‌های اخیر در زمینه‌های شغلی و به طبع سردرگمی و عدم آگاهی نسل نوجوان و جوان (نسل Z) نسبت به آینده، بازار کار، میزان درآمد، جایگاه شغلی و اجتماعی هر حرفه...
معاون آموزشی وزارت علوم:

افزودن دوره ۳ هفته ای به آموزش دانشگاهها

News Image Lead

معاون آموزشی وزارت علوم با اشاره به اضافه شدن ۳ هفته دوره آموزشی به دانشگاه ها گفت: هرمقدار بازگشایی دانشگاه ها بعداز ۱۶ فروردین با تاخیر باشد، آن مقدار به ۳ هفته دوره آموزشی اضافه خواهد شد.

کد خبر: ۵۶۰۸۲
۱۳:۵۰ - ۰۳ فروردين ۱۳۹۹

دیدارنیوز- علی خاکی صدیق  با اشاره به اولویت معاونت آموزشی وزارت علوم در سال جاری گفت: در حال حاضر تمام برنامه های معاونت آموزشی تحت تاثیر شیوع ویروس کرونا بوده و برنامه ها در جهت مقابله با این ویروس است.

وی ادامه داد: در حوزه آموزش برنامه ها باید طوری طراحی، برنامه ریزی و اجرا شود که حداقل صدمه به آموزش دانشگاهها وارد شود. در حال حاضر اولویت ما این است.

معاون آموزشی وزیر علوم درباره صحبت های اخیر رئیس جمهور مبنی بر اینکه سه هفته به دوره آموزشی مراکز دانشگاهی بعد از تعطیلات اضافه خواهد شد، گفت: اگر فعالیت دانشگاه ها از ۱۶ فرودین شروع شود سه هفته به دوره آموزشی اضافه خواهد شد و هر مقدار این تاخیر بیشتر شود، روزهای بیشتری به این زمان اضافه می شود.

 رئیس جمهور روز گذشته اعلام کرد، درباره روز آغاز به کار مراکز آموزش عالی در هفته آینده بحث و تصمیم گیری خواهد شد.

منبع: مهر
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی