تیتر امروز

رستوران بزنیم؟!
بازار کار و آینده رستوران داری

رستوران بزنیم؟!

در هر قسمت از پریسکوپ ۲ مهمان داریم که یکی علاقه‌مند و دیگری متخصص در یک مسیر شغلی است که در قالب گفت‌وگو آینده آن حرفه را به چالش می‌کشیم.

اعدام گرگ‌خاکستری پایتخت

News Image Lead

فرهاد یکی از عاملان تجاوز به ٥ زن و دختر در پراید وحشت، در محوطه زندان، به دار مجازات آویخته شد.

کد خبر: ۵۵۹
۰۹:۵۰ - ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۷
دیدارنیوزـ ماجرا به حدود ٣ سال پیش برمی‌گردد؛ نخستین شاکی و تشکیل پرونده‌ای بزرگ درباره ربودن، سرقت و آزار و اذیت زنان و دختران پایتخت از سوی ٢ جوان شیشه‌ای. این ٢ پسر ٥ ماه پس از شکایت نخستین و دومین شاکی در تله پلیس گرفتار شدند و در ابتدا به آزار و سرقت از ٨ زن و دختر اعتراف کردند، ولی این پایان ماجرا نبود.

با دستگیری این ٢ پسر زنان و دختران زیادی یک‌به‌یک راهی دادسرای جنایی پایتخت و پلیس آگاهی تهران شدند و شکایت‌های مشابه خود را مطرح کردند تا جایی‌که این ٢ متهم شیشه‌ای در حالی برای برگزاری جلسه محاکمه روانه دادگاه کیفری شدند که ١٥شاکی را در پرونده خود ثبت کرده بودند.

 آذرماه‌ سال ٩٤ بود که قاضی اصغرزاده، رئیس شعبه هشتم دادگاه کیفری استان تهران به همراه یک مستشار، جلسه تحقیق از متهمان این پرونده را برگزار کرد. فرهاد و سعید در آن جلسه با وجود اعترافاتی که پیش از این در دادسرا داشتند، در مقابل قاضی منکر جنایت‌های سیاه خود شدند و تنها به سرقت و آدم‌ربایی اعتراف کردند. در ابتدای این جلسه پس از این‌که کیفرخواست پرونده قرائت شد، شکات یک‌به‌یک شکایت‌های‌شان را مطرح کردند و در میان اشک و وحشت، ماجرای هولناک خود را تعریف کردند. آنها هرکدام با یادآوری آن لحظات و دیدن چهره متهمان به خود می‌لرزیدند و اشک می‌ریختند. در میان ١٤شاکی، ٥نفر در اظهارات خود گفتند که مورد آزار و اذیت قرار گرفته‌اند و بقیه نیز همه بشدت از سوی متهمان کتک خورده بودند و از آنها سرقت شده بود. در میان ٥ شاکی که مورد آزارواذیت قرار گرفته بودند، ٤ نفر از آنها گفتند که از سوی فرهاد و یکی از آنها گفت که از سوی سعید مورد آزار قرار گرفته است.

همه زنان و دختران پس از شکایت، بابت کتک‌هایی که خورده بودند، درخواست دیه نیز کردند.

در پایان نیز قضات دادگاه پس از محاکمه، هر کدام از متهمان یعنی فرهاد و سعید را به اتهام آدم‌ربایی به ١٥‌سال حبس، به اتهام سرقت ١٠‌ سال حبس و به اتهام ایراد صدمات به بدن شاکیان به پرداخت دیه محکوم کردند. همچنین فرهاد به اتهام تجاوز به اعدام و سعید به اتهام رابطه نامشروع به ٩٩ ضربه شلاق محکوم شد. این حکم به تأیید قضات دیوان عالی کشور نیز رسید و درنهایت نیز فرهاد به دار مجازات آویخته شد.
 
منبع: شهروند
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی