تیتر امروز

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.
اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...

کنترل تردد مسافران در ۵ محور خروجی گلستان

جلسه ستاد استانی پیشگیری و مقابله با کرونا گلستان صبح امروز چهارشنبه ۲۸ اسفندماه با حضور استاندار و مدیران دستگاه‌های اجرایی برگزار شد.

کد خبر: ۵۵۸۲۵
۱۲:۰۵ - ۲۸ اسفند ۱۳۹۸

کنترل تردد مسافران در ۵ محور خروجی گلستان

دیدارنیوز ـ استاندار گلستان در حاشیه این جلسه در جمع خبرنگاران با اشاره به مصوبات این جلسه، اظهار کرد: در این جلسه مقرر شد در ۵ محور خروجی استان تا پایان فروردین‌ماه و یا تا زمانی که ضرورت داشته باشد، کنترل خروجی مسافران با استفاده از تب‌سنجی ادامه پیدا کند.

 

وی بابیان اینکه بازارچه‌های هفتگی شهرستان‌ها همچنان بسته خواهند بود، افزود: در ایام عید پزشکان طبق برنامه دانشگاه علوم پزشکی استان، در مطب‌ها و واحد‌های درمانی حضور خواهند داشت.

 

استاندار گلستان خاطرنشان کرد: حضور مردم در زمان تحویل سال در اماکن مقدس ممنوع خواهد بود.

 

حق‌شناس گفت: واحد‌های تولیدی استان همچنان به تولید ماسک و مواد ضدعفونی‌کننده در ایام عید ادامه خواهند داد.

 

وی گفت: همچنین مقرر شد از این پس پسماند بیمارستانی در گنبدکاووس، توسط سازمان مدیریت پسماند استان به سایت آق‌قلا منتقل و دفن بهداشتی شود.

 

استاندار گلستان تصریح کرد: معادن زغال‌سنگ استان تا ۱۰ فروردین تعطیل شد.

 

حق‌شناس در پایان بابیان اینکه جلسات ما در زمان عید نیز برقرار خواهد بود، گفت: بحث مبارزه با کرونا تا زمانی که به معنای واقعی در استان ریشه‌کن شود، در دستور کار خواهد بود.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی